Jump to content

Het bekende "Jumpen"

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

• ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Aan alle jumphaters, een paar tegenvoorbeelden:

Hardrock: je gaat me toch niet vertellen dat je hoofd als een maniak heen weer schudden niet leip is en jumpen wel.

Hiphop: met jumpen zet je anderen niet tegen je op, met de cripwalk zou ik toch maar oppassen, vooral in sommige steden.

Zo, jumphaters, denk daar maar eens overna.

:bier: Nuke[NL]

(heerlijk toch he, die eindeloze discussies)

Crip walk heeft opzich niet veel met hip hop te maken, het is er maar een heel klein deel van. Het is meer iets wat bendeleden doen dan rap fans.

Crip walk dus wel een beetje .. al is het maar een klein beetje het is toch iets ervan :engel: !

• Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

22

• sevaboy

16

• Eros

9

• LBG

9

Geplaatst:

Aan alle jumphaters, een paar tegenvoorbeelden:

Hardrock: je gaat me toch niet vertellen dat je hoofd als een maniak heen weer schudden niet leip is en jumpen wel.

Hiphop: met jumpen zet je anderen niet tegen je op, met de cripwalk zou ik toch maar oppassen, vooral in sommige steden.

Zo, jumphaters, denk daar maar eens overna.

:bier: Nuke[NL]

(heerlijk toch he, die eindeloze discussies)

Crip walk heeft opzich niet veel met hip hop te maken, het is er maar een heel klein deel van. Het is meer iets wat bendeleden doen dan rap fans.

Crip walk dus wel een beetje .. al is het maar een klein beetje het is toch iets ervan :engel: !

Ja, maar dan kan ik ook gaan zeggen dat racisme iets van hardcore is, terwijl lang niet alle hardcore luisteraars racisten zijn.

Geplaatst:

Ja, maar dan kan ik ook gaan zeggen dat racisme iets van hardcore is, terwijl lang niet alle hardcore luisteraars racisten zijn.

ja ik luister hc maar ben geen racist maar vind jumpen vet jammer dat ik het zelf niet kan

Geplaatst:

Ik luister ook jumpstyle, en kan ook gewoon jumpen, de basis is makkelijk, kan een klein beetje hardjumpen. En ik vind het juist klote in de disco, veel de te druk:P

En de muziek, bij heel veel nummer, het is wel vet, maar iets aan de softe kant. Maarja daarom luister ik ook hardcore of hardjump, lekkere harde bass derbij ;)

Geplaatst:
Ik luister ook jumpstyle, en kan ook gewoon jumpen, de basis is makkelijk, kan een klein beetje hardjumpen. En ik vind het juist klote in de disco, veel de te druk:P

En de muziek, bij heel veel nummer, het is wel vet, maar iets aan de softe kant. Maarja daarom luister ik ook hardcore of hardjump, lekkere harde bass derbij ;)

precies Big-Bear dat is een nadeel dat je het niet zo in de Disco 1 2 3 kan doen ..

het is daar veel te weinig ruimte ervoor en moet je daar maar gewoon dansen i.p.v. jumpen :puh:

Geplaatst:

Dan ben je nog niet in Complex, Highstreet, Illusion, Koloso, Lagoa, Oh!, Q-Nation, The-Return, ZalinaZ of The Unit geweest. Dit is in België maar er zullen ook wel zo een clubs zijn in Nederland.

Geplaatst:
Dan ben je nog niet in Complex, Highstreet, Illusion, Koloso, Lagoa, Oh!, Q-Nation, The-Return, ZalinaZ of The Unit geweest. Dit is in België maar er zullen ook wel zo een clubs zijn in Nederland.

En niet te vergeten The-Site die weer open is :bier:

Geplaatst:

IK SNAP HET NIET :$ zijn dat dan goeie JUMP plekken ? :D

hier in Hoorn ( NH) is helemaal niks namelelijk :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie zijn wel mis.

Hardcore en Racisme heeft dat is niet hetzelfde

Racisme is bij Terror(waarbij de meeste skinheads en neonazi zijn)

Hardcore&speedcore hebben daar niets mee te maken.

Daarom ben ik oowk voor hardcore,hardstyle en hardjump bestaat niet het is hardstyle :)

En van clubben van NL ik ken er een

Gladiator in Tillburg subway :) maar hardcore&speedcore is het daat wel

Bewerkt: door sevaboy
Jullie zijn wel mis.

Daarom ben ik oowk voor hardcore,hardstyle en hardjump bestaat niet het is hardstyle :)

Heeft iemand dan gezegt dat racisme en hardcore hetzelfde is?

@ Mr X: Je bent 14 jaar waar ga je dan uit?

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Het topic Hardcore vs. Rap.

En nog iemand van hiezr dit topic zegt:

Ik ben voor hc en ben geen Racsist! Maar hoe kun je geen racist zijn als je geen racistenmuziek luistert :S

Geplaatst:
Jullie zijn wel mis.

Ok ten eerste zoals als Eros al zei heeft niemand gezegd dat het hetzelfde is, dus deze reactie van jou komt helemaal uit het niks. Ten tweede, als ik een kwartje kreeg voor elke persoon die ik heb gezien met een bomberjack waar hardcore opstaat en een lonsdale petje en kisten met witte veters erin die allochtonen loopt uit te lokken was ik nu een miljonair geweest.

Ik kan het wel beter weten.

Hardcore is not racisme uitlokkerij.

IK zit op habbo in de hangjonger openbare ruimten.

EN daar zijn alle skin's voor terror en metal.

EN ik sta op het Station waar alle stoere gasten staan met Lonsdale kleren en al die troep.

Maar het gaat over jumpen en niet voer hardcore en al die termen.

En je kunt natuurlijk Hardcore vs.Rap lezen zoals ik in de vorige post zei.

En nu gaan we weer over JUmp praten :)

Srry voor modgedrag!

En srry met me ' alles beter weter' gedrag.Maar het is gewoon zo!

Bewerkt: door sevaboy

Ik vind Jumpen helemaal niet zo fantastisch, De basis jump is volgens mij een keer aan mij geleerd. Ik vind zelf de Crip-Walk vele leuker en ik doe het regelmatig.

@Seva:

Hardcore heeft d'r wel wat mee te maken en jumpen meestal ook.

Want als ik voor mijn neus dat iemand die zat te jumpen en lonsdale droeg ineens een turk uitscheld scheld met erge (zoals ziektes) en hem een stoot in zijn gezicht wilt geven en dan heeft het niks met elkaar te maken?

Ik ben al mijn hele leven tegen Racisme, En habbo is een dom spel waar het meeste op nep is en de meeste zogenaamde Skinheads spelen het en in real-life nieteens zo zijn. het zijn er wel duizend op de honderd-duizend die habbo binnenlopen die zich gewoon voordoen om gewoon leuk te doen. Je moet trouwens ook niet daar ruzie gaan maken om een stel pixel kleuren want dat is gewoon enorm zwak.

Edit: En trouwens degene die die Turk uitschold was geen Neo-natie of Skin-head

Nou nou, dit was 't wel weer. ^_^

Bewerkt: door Official

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...