Jump to content

Het bekende "Jumpen"

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

• ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind jumpstyle muziek sper vet. Ik kan ook jumpen en vind het leuk om te doen.

Dus ik heb op 'ja' gestemd.

• Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

22

• sevaboy

16

• Eros

9

• LBG

9

Geplaatst:

Ja... dat is een goed onderwerp voor iemand zo als ik. Ik ben een voorstander van jumpen. Ik ben eigenlijk een geknipt voorbeeld, mijn kleding stijl is ernaar... Ik ga alleen naar jump fuifen en ik kan ook jumpen. Dus ik ben een jump-persoon. :schater:

Geplaatst: (bewerkt)
Ja... dat is een goed onderwerp voor iemand zo als ik. Ik ben een voorstander van jumpen. Ik ben eigenlijk een geknipt voorbeeld, mijn kleding stijl is ernaar... Ik ga alleen naar jump fuifen en ik kan ook jumpen. Dus ik ben een jump-persoon. :schater:

Ben weer het tegen overgestelde... vind de muziek zeker niet geweldig, maar om die dansjes moet ik nog wel het hardst lachen. Net zoals vele andere vind ik het een school voorbeeld van de klompendans.

Gisteren in de snackbar tijdens lunch kwamen er 2 VMBO school meisjes binnen. Oké, ze bestellen wat, maar wat doen ze gaan ze proberen te "jumpen". Aan de ene kant zat ik me te irriteren waarom nu in een snackbar tijdens me lunch die ik echt nodig had, maar aan de andere kant zat ik ze keihard uit te lachen, omdat ze er echt niks van konden.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Jumpen is mooi als je het kan, het is leuk om te doen, maar opzich is het een veredelde klompensdans.

Ik kan jumpen, maar ik ben nou niet bepaald een persoon die je er voor aan ziet om zoiets te doen :clown: Ik ben een van de beste jumpers van mijn school, maaar eigenlijk is het inderdaad dom.

Geplaatst:
jumpen ziet er lol uit, maafr ik kan het zelf niet :puh: Hoe doe je dat? :puh:

als je niet weet hoe je het moet doen .. dan kan je altijd naar filmpjes kijken zoals deze hierzo:

>><<

dan kan je het alvast een beetje leren SUCCES! :klap:

Geplaatst:

Jumpen is makkelijk om te leren, eens je de basisstappen kent kun je wat gaan combineren. Vraag aan iemand die je kent op school die kan Jumpen ofzo. Het is niet moeilijk hoor. En anders wil ik je wel privéles geven voor 20 euro per uur, vervoerskosten niet inbegrepen. ^^

Ik zal t maar even op zn netst zeggen :engel: ik vind t een ongelooflijke takke herrie!!

dus: nee!

en om de kabouter dans op de straat te doen heb ik ook geen behoefte aan

Dombo!!! Het ging om de DANS niet de '''ongeloofelijke takke herrie"

Zoals mijn handtekening al zegt: (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden!)

Om te leren Duo-Jumpen(Jump die je op elk nummer kan toepassen klik >hier<

Bewerkt: door Grove-Member
Vriend, het gaat toch ook om de muziek? Of wou jij gaan Jumpen op Rap?

Deze topic gaat over Jumpen! Niemand heeft wat gezegt over rap dus :slotje: op je mond :clown:

Niemand beledigt ongestraft Jumpstyle! Want dat zijn stommelingen die 't gewoon NIET KUNNEN!!!! 8)8)

EDIT: Wow ik zie een Moderator die van jumpen houd cool 8)!

Bewerkt: door Grove-Member
Geplaatst:

zoals ik ook al in het allereerste mailtje zij dat het hier vooral ook over het JUMPEN zelf gaat.

natuurlijk mag je daarna nog wel je mening achterlaten voor JUMPSTYLE :tu:

rap is natuurlijk heel iets anders :puh:

JUMPEN/ ( JUMPSTYLE ) is het onderwerp :D!

Geplaatst:

Ik irriteer me echt aan de mensen die aan het jumpen zijn in het openbaar en die er echt helemaal niks van bakken. Ik kan zelf ook amper jumpen, maar ik zal het echt nooit van mijn leven in het openbaar gaan jumpen maar ik zie ook wel of iemand goed kan jumpen of niet. Ik vind jumpstyle wel leuke muziek trouwens, mijn halve PSP staat er vol mee ;)

Geplaatst:
Ik zal t maar even op zn netst zeggen :engel: ik vind t een ongelooflijke takke herrie!!

dus: nee!

en om de kabouter dans op de straat te doen heb ik ook geen behoefte aan

Dombo!!! Het ging om de DANS niet de '''ongeloofelijke takke herrie"

Zoals mijn handtekening al zegt: (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden!)

Om te leren Duo-Jumpen(Jump die je op elk nummer kan toepassen klik >hier<

Ik vind die handtekening raar... wie heeft er ooit gezegd dat Jumpstyle en misdaad is? Dat ''Jumpstyle is not a crime'' roepen ze allemaal gewoon omdat ze dat zinnetje leuk vinden, ze bedoelen er helemaal niks mee. In ieder geval mensen bij mij op school dan, die geven dat ook toe.

Geplaatst:

respecteer mekaars mening ook is dan mensen...oké ik denk dat we allemaal akkoord zijn dat mensen die het op straat doen aandacht geil zijn enz. maar om te ontspannen kan het is leuk zijn en het is gewoon goede sfeermuziek voor het uitgaan en tijdens...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...