Jump to content

Het bekende "Jumpen"


Groot-Duimpje

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

  1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

    • ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5


Recommended Posts

Ik zal t maar even op zn netst zeggen :engel: ik vind t een ongelooflijke takke herrie!!

dus: nee!

en om de kabouter dans op de straat te doen heb ik ook geen behoefte aan

Dombo!!! Het ging om de DANS niet de '''ongeloofelijke takke herrie"

Zoals mijn handtekening al zegt: (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden!)

Om te leren Duo-Jumpen(Jump die je op elk nummer kan toepassen klik >hier<

Ik vind die handtekening raar... wie heeft er ooit gezegd dat Jumpstyle en misdaad is? Dat ''Jumpstyle is not a crime'' roepen ze allemaal gewoon omdat ze dat zinnetje leuk vinden, ze bedoelen er helemaal niks mee. In ieder geval mensen bij mij op school dan, die geven dat ook toe.

Dit woorden komen wel van Bikkembergs kleren er staat op Bikkembergs en nu is jump is not a crime gewoon omdat het past :)

En niemand maar dan oowk niemand beledigt jumpers.De klompedans en dan van jullie de mongool[/font]dans :schater: Dat zijn voor anti jumpers :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    22

  • sevaboy

    16

  • Eros

    9

  • LBG

    9

Ik zal t maar even op zn netst zeggen :engel: ik vind t een ongelooflijke takke herrie!!

dus: nee!

en om de kabouter dans op de straat te doen heb ik ook geen behoefte aan

Dombo!!! Het ging om de DANS niet de '''ongeloofelijke takke herrie"

Zoals mijn handtekening al zegt: (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden!)

Om te leren Duo-Jumpen(Jump die je op elk nummer kan toepassen klik >hier<

Ik vind die handtekening raar... wie heeft er ooit gezegd dat Jumpstyle en misdaad is? Dat ''Jumpstyle is not a crime'' roepen ze allemaal gewoon omdat ze dat zinnetje leuk vinden, ze bedoelen er helemaal niks mee. In ieder geval mensen bij mij op school dan, die geven dat ook toe.

Dit woorden komen wel van Bikkembergs kleren er staat op Bikkembergs en nu is jump is not a crime gewoon omdat het past :)

En niemand maar dan oowk niemand beledigt jumpers.De klompedans en dan van jullie de mongool[/font]dans :schater: Dat zijn voor anti jumpers :)

Dat bedoel ik dus. Met ''Jumpstyle is not a crime'' wordt niks bedoeld. En als ik wil beledig ik jumpers zoveel als ik wil. En wat is dan de dans van anti jumpers? Je praat poep.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriend, het gaat toch ook om de muziek? Of wou jij gaan Jumpen op Rap?

Deze topic gaat over Jumpen! Niemand heeft wat gezegt over rap dus :slotje: op je mond :clown:

Niemand beledigt ongestraft Jumpstyle! Want dat zijn stommelingen die 't gewoon NIET KUNNEN!!!! 8)8)

EDIT: Wow ik zie een Moderator die van jumpen houd cool 8)!

Goh, Dus mensen die van hiphop houden zijn stommelingen?

Dat kunnen wij net zo goed zeggen van de Crip walk.

Mensen die het niet kunnen zijn sucks. Man man man iedereen heeft een mening en ik vind het ''jumpen'' geen ene moer aan. En dan ga ik toch ook niet zoals een gek (bijvoorbeeld jou) schreeuwen dat iedereen stom is die de crip walk niet kan. Het slaat dus nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriend, het gaat toch ook om de muziek? Of wou jij gaan Jumpen op Rap?

Deze topic gaat over Jumpen! Niemand heeft wat gezegt over rap dus :slotje: op je mond :clown:

Niemand beledigt ongestraft Jumpstyle! Want dat zijn stommelingen die 't gewoon NIET KUNNEN!!!! 8)8)

EDIT: Wow ik zie een Moderator die van jumpen houd cool 8)!

Goh, Dus mensen die van hiphop houden zijn stommelingen?

Dat kunnen wij net zo goed zeggen van de Crip walk.

Mensen die het niet kunnen zijn sucks. Man man man iedereen heeft een mening en ik vind het ''jumpen'' geen ene moer aan. En dan ga ik toch ook niet zoals een gek (bijvoorbeeld jou) schreeuwen dat iedereen stom is die de crip walk niet kan. Het slaat dus nergens op.

Hij zegt mensen de Jumpstyle beledigen zijn stommelingen. Niet iedereen die niet van Jumpstyle houd zijn stommelingen. Als je Jumpstyle niet leuk vind dan kun je dat gewoon zeggen, maar je hoeft het daarom niet te beledigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal t maar even op zn netst zeggen :engel: ik vind t een ongelooflijke takke herrie!!

dus: nee!

en om de kabouter dans op de straat te doen heb ik ook geen behoefte aan

Dombo!!! Het ging om de DANS niet de '''ongeloofelijke takke herrie"

Zoals mijn handtekening al zegt: (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden!)

Om te leren Duo-Jumpen(Jump die je op elk nummer kan toepassen klik >hier<

Ik vind die handtekening raar... wie heeft er ooit gezegd dat Jumpstyle en misdaad is? Dat ''Jumpstyle is not a crime'' roepen ze allemaal gewoon omdat ze dat zinnetje leuk vinden, ze bedoelen er helemaal niks mee. In ieder geval mensen bij mij op school dan, die geven dat ook toe.

Dit woorden komen wel van Bikkembergs kleren er staat op Bikkembergs en nu is jump is not a crime gewoon omdat het past :)

En niemand maar dan oowk niemand beledigt jumpers.De klompedans en dan van jullie de mongool[/font]dans :schater: Dat zijn voor anti jumpers :)

Dat bedoel ik dus. Met ''Jumpstyle is not a crime'' wordt niks bedoeld. En als ik wil beledig ik jumpers zoveel als ik wil. En wat is dan de dans van anti jumpers? Je praat poep.

Tenminste je naam is van een dj lb-sound love.

En je bent gewoon jaloers.Je kunt nog niet eens hakken en skien.Dus niet mensen beledigen waarop je jaloers op bent.

Ps: en als je me niet gelooft ik ben eens 1 jaar gabber geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Tenminste je naam is van een dj lb-sound love.

En je bent gewoon jaloers.Je kunt nog niet eens hakken en skien.Dus niet mensen beledigen waarop je jaloers op bent.

Ps: en als je me niet gelooft ik ben eens 1 jaar gabber geweest.

Waar heb jij het ineens over met mijn naam? En nee ik kan niet hakken, ik wil het niet kunnen en ik wil het nooit leren. Ik kan wel skieën maar wat heeft dat hier nou weer mee te maken? En je kan wel blijven roepen dat ik jaloers ben maar ik ben ver van jaloers, ik verafschuw jumpen en hakken maar dat is mijn mening.

Ga eens normaal een discussie aan, je gaat ineens over mijn naam praten en skieën en je zegt dat ik jaloers ben. :N

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik begrepen heb is skieën naast de klassieke sport ook een vorm van jumpen. Ik citeer even wikipedia:

De dansstijl die recentelijk met Jump wordt geassocieerd, is geëvolueerd uit een variant op hakken via werkelijk (rond)springen Jumpen tot het vandaag bekende skiën.

Er zijn verschillende manieren om te jumpen:

* Het skiën - De "skimove" is zo bekend dat op het internet een wildgroei is ontstaan van filmpjes waarin jongeren "skiën" en hun jumpmoves tonen. Soms gaat dit samen met parodieën waarbij populaire videospelletjes- of tv-programmapersonages worden gebruikt als Jumpers.

Hoe je het uitvoert kan je hier lezen, moest je geïntresseerd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik heb vanavond schoolfeest en echt erg .. zegt iemand tegen me:

Kan je jumpen?

ik:

ja!

hij:

gelukkig anders loop je echt voor paal.

ik:

uh .. :?

belachelijk toch ze moeten jumpen kennen ofzo !?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...