Jump to content

Het bekende "Jumpen"


Groot-Duimpje

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

  1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

    • ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5


Recommended Posts

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    22

  • sevaboy

    16

  • Eros

    9

  • LBG

    9

Wie heeft hət weer in de 1ste rij gezet?

Ik ben dat ff beu,altijd jullie met je jumpen!

Ik weet een nieuwe wat vind je van hət bekende'Hakken'.

Jumpen vind ik leuk en ik kan hət (replay)

Maar als jullie altijd doordoen met je jumpen is de lol eraf!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan hət een klein beetje maar zoveel vind ik er niet aan. Sommige mensen overdrijven hət gelijk alsof hət een sport is. Als je die filmpjes bekijkt op sommige sites en je ziet die commentaar eronder denk je echt van: Get a life en doe normaal hət is maar voor de fun. Altijd als iets ''in'' is word hət gelijk serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

Get a life

Daar denk ik hetzelfde over. Jumpers hebben geen leven, ze kleden zich naar hun muziek. Onozele dansjes op iets wat uit de luidsprekers bonkt. Bij ons op school mag je geen 2x springen. Je hebt iedereens ogen op je gericht :{

Ik vind Jumpmuziek totaal hət einde. Er zit geen enkele vorm van 'normale' muziek in. Gitaren, Drums, Piano's..

Wat er in verwerkt zit is een beat die telkens terugkeert, vertraagd en versnelt. Voor mij is Jumpen tijdverlies :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zo bedoelde ik hət ook niet.

JUmpers dragen gewoon merkkleren zo abnormaal is dat ook niet.

Maar ik vind hət gewoon dom dat hət altijd jumpstyle is.Mensen overdrijven de laatste tijd met jumpstyle.

Link to comment
Delen op andere websites

Get a life

Daar denk ik hetzelfde over. Jumpers hebben geen leven, ze kleden zich naar hun muziek. Onozele dansjes op iets wat uit de luidsprekers bonkt. Bij ons op school mag je geen 2x springen. Je hebt iedereens ogen op je gericht :{

Ik vind Jumpmuziek totaal hət einde. Er zit geen enkele vorm van 'normale' muziek in. Gitaren, Drums, Piano's..

Wat er in verwerkt zit is een beat die telkens terugkeert, vertraagd en versnelt. Voor mij is Jumpen tijdverlies :7

Jumpers hebben geen leven? Als je het over die kindjes hebt die op YouTube Jump filmpjes plaatsen, maar zelf nog niet in een discotheek binnen mogen en het alleen maar doen omdat ze het cool vinden, dan geef ik je gelijk. Maar Jumpen is begonnen in discotheken, ik kan het zelf ook en ik beperk het ook alleen tot in de discotheken. Het zijn die kindjes die het Jumpen zwart maken met het overal te doen en altijd filmpjes te maken. De echte Jumpers gaan dat nooit doen en beperken zich tot de discotheken voor hun is het een uitgaansstijl, voor die andere gevallen is het een levensstijl. Er zijn natuurlijk wel mensen die kunnen Jumpen en geen leven hebben, maar de echte Jumpers moet je daar zeker niet van beschuldigen. En ik denk ook dat je meer tijd verliest met achter je computer te zitten dan met uitgaan.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Get a life

Daar denk ik hetzelfde over. Jumpers hebben geen leven, ze kleden zich naar hun muziek. Onozele dansjes op iets wat uit de luidsprekers bonkt. Bij ons op school mag je geen 2x springen. Je hebt iedereens ogen op je gericht :{

Ik vind Jumpmuziek totaal hət einde. Er zit geen enkele vorm van 'normale' muziek in. Gitaren, Drums, Piano's..

Wat er in verwerkt zit is een beat die telkens terugkeert, vertraagd en versnelt. Voor mij is Jumpen tijdverlies :7

Jumpers hebben geen leven? Als je het over die kindjes hebt die op YouTube Jump filmpjes plaatsen, maar zelf nog niet in een discotheek binnen mogen en het alleen maar doen omdat ze het cool vinden, dan geef ik je gelijk. Maar Jumpen is begonnen in discotheken, ik kan het zelf ook en ik beperk het ook alleen tot in de discotheken. Het zijn die kindjes die het Jumpen zwart maken met het overal te doen en altijd filmpjes te maken. De echte Jumpers gaan dat nooit doen en beperken zich tot de discotheken voor hun is het een uitgaansstijl, voor die andere gevallen is het een levensstijl. Er zijn natuurlijk wel mensen die kunnen Jumpen en geen leven hebben, maar de echte Jumpers moet je daar zeker niet van beschuldigen. En ik denk ook dat je meer tijd verliest met achter je computer te zitten dan met uitgaan.

KIndjes?Ik sta zelf ook op Youtube.EN er staat gasten van 18 op te jumpen.

De Lagoa mag ik nog niet binnen(nog 2 jaartjes wachten)en in The Oh ook niet(nog 3 jaar wachten).

En als je (bijna)13 bent,ben je niet meer zo kinds.Dus ik jump niet kinderachtig!Misschien die je kent,maar ik pas niet bij kindjes jump!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het het ergste wat Nederland is overkomen sinds de Duitse invasie van 10 mei 1940.

Helemaal mee eens, ik heb er echt een hekel aan, dan komen er van die irritante reclames met die ringtones erover en die Jeckyll en Hyde of zo oh man daar irriteer ik me echt aan iedereen loopt altijd met een mobieltje en dat nummertje erop het is echt IRRITANT!

Dat muziek heeft helemaal geen stijl net zoals dat hardcore geval, echt de wereld van tegenwoordig ik weet het zelf ook niet meer...

Jumpen is voor mij echt een tijdverspilling en dode lol.

Er komt echt op iedere kanaal dat oranje jumpringtone dan heb ik echt de neiging om de persoonlijk naar die reclame lui te gaan en hun ramen in te gooien.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...