Jump to content

Het bekende "Jumpen"

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

• ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Iedere jumper die de Oostenrijkse dans ziet waarvan het Jumpen is afgeleid zal meteen schamend stoppen.

Jumpen is afgeleid van hakken, dat je 't effe weet.

Get a life

Daar denk ik hetzelfde over. Jumpers hebben geen leven, ze kleden zich naar hun muziek. Onozele dansjes op iets wat uit de luidsprekers bonkt. Bij ons op school mag je geen 2x springen. Je hebt iedereens ogen op je gericht :{

Ik vind Jumpmuziek totaal hət einde. Er zit geen enkele vorm van 'normale' muziek in. Gitaren, Drums, Piano's..

Wat er in verwerkt zit is een beat die telkens terugkeert, vertraagd en versnelt. Voor mij is Jumpen tijdverlies :7

Haha, en mensen die naar rap luisteren dan, met wijde t-shirts enzo?(BTW ik vind hiphop ook goed, maar ik ga me niet "gangster" kleden ofzo)

En gothics met hun zwarte kleren. Dan kleden jumpers zich nog gewoon, er is niet echt "jump-kleding" ofzo

Bewerkt: door Clowntje_93
  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

22

• sevaboy

16

• Eros

9

• LBG

9

Geplaatst:

Jumpkleding is er nog niet maar het zou me niks verbazen als het er zo kwam onverwachts :schater:

HipHop staat nog steeds op nr. 1 en Jumpen is eigelijk alleen bekend in NL en Belgie :bonk:

Amerika weten ze er denk ik nog helemaal niks van :schater:

Dat jump geval zal nooit groot worden het is altijd zo'n dode lol wat toch over 2 of 1 maanden weer uit is zo gaat dat tegenwoordig met pubers.

Er komt iets uit en iedereen moet het hebben.

Net zoals met die sjaaltjes man iedereen liep ermee rond.

Maar nogmaals ik vind jumpen niet echt iets bijzonders is wel mischien handig als je vet wil verbranden.

Maar voor rest vind ik het bagger.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

volgens mij kan dit een best wel redelijk tijdje gaan komen , zoals ik nu kijk lijkt heel Nederland onder Jumpen te lijden , natuurlijk niet iedereen , maar altijd wel 1 bi jou in de buurt. het is niet " in " in een streek , nee echt over Nederland en misschien belgie ??

dus conclusie:

volgens mij duurt het langer dan je denkt :bier:

Geplaatst:

Kijk dat ze het in discotheken doet oke weet je prima. Daar hoor je te dansen. Maar bij mij staan er allemaal van die trieste mannetjes voor de deur te jumpen en dan staan ze trots tegen mij te doen met woorden van: Ja ga jij maar beatboxen.

Ik zeg dan zelf van: Joh ik ben 3de van Nederland en ik verdien geld mee ik heb al iets bereikt(niet veel :puh:).

Trouwens jumpen is toch binnenkort dood als Hilbrand Nawijn het doet dan weet je het wel.

Geplaatst:
Iedere jumper die de Oostenrijkse dans ziet waarvan het Jumpen is afgeleid zal meteen schamend stoppen.

Get a life

Daar denk ik hetzelfde over. Jumpers hebben geen leven, ze kleden zich naar hun muziek. Onozele dansjes op iets wat uit de luidsprekers bonkt. Bij ons op school mag je geen 2x springen. Je hebt iedereens ogen op je gericht :{

Ik vind Jumpmuziek totaal hət einde. Er zit geen enkele vorm van 'normale' muziek in. Gitaren, Drums, Piano's..

Wat er in verwerkt zit is een beat die telkens terugkeert, vertraagd en versnelt. Voor mij is Jumpen tijdverlies :7

Haha, en mensen die naar rap luisteren dan, met wijde t-shirts enzo?(BTW ik vind hiphop ook goed, maar ik ga me niet "gangster" kleden ofzo)

En gothics met hun zwarte kleren. Dan kleden jumpers zich nog gewoon, er is niet echt "jump-kleding" ofzo

Jumpkleren bestaan wel,maar het is eigenlijk geen jumpkleren meer sportkleren zoals:

Lacoste(bekend bij de jumpers)

Sergio Tachini(sport&jump kleren)

Nike(sport)behalve de Nike air (max)en Tn's)

Adidas(zeker sport)

Goodyear(schoenen)(bekend bij de vrouwelijke jumpers)

Reebok(is eigenlijk niet echt bekend)

Geplaatst:

Jumpen kan ik en vind het ook leuk .

Iemand heeft gezegd dat we op jumpen gaan kleden dat vind ik niet waar.

Ikzelf Jump voor het plezier en ik denk dat bijna iedereen die jumpt doet het voor het plezier.

Syfes :)

Geplaatst:

jahwel , ik denk het ook iedereen doet het gewoon voor de plezier , maar waar zouden ze het anders voor doen dan :puh:

Wanneer gaat dit topic nou wegrotten :)

Het is hier niet meer zo bekend,dan bij het begin.

En kan ff het woord 'Jumpstyle' niet meer zien,iedereen wilt er bijhoren.

Ik was eigenlijk al voor techno en dan ben ik overgestapt naar Jumpstyle.

Omdat Jumpstyle afkomstig is van Techno,Dance en Trance en dan was ik voor Hardcore :)

En nu ben ik weer een beetje voor Hiphop.

Bewerkt: door sevaboy

Jumpen leek mij wel grappig, maar dat is het nu niet. Iedereen wilt bij de jumpers horen. Zelfs kinderen van 8 jaar ofzo. In mijn ogen is Jumpen gewoon een gemoderniseerde klompendans. Net zoals hakken. En ik kan er neit op komen wie het in hemelsnaam bedacht heeft en wat hij er toen van wou maken.

Maar ik vind 1 jumpliedje wel mooi, en dat is Freefall :)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Wanneer gaat dit topic nou wegrotten :)

Het is hier niet meer zo bekend,dan bij het begin.

wat is er mis aan dit topic :puh:

nou , het is nog steeds bekend , kijk bijvoorbeeld maar naar TMF , of op straat :puh:

Geplaatst:

Get a life

Jumpkleren bestaan wel,maar het is eigenlijk geen jumpkleren meer sportkleren zoals:

Lacoste(bekend bij de jumpers)

Sergio Tachini(sport&jump kleren)

Nike(sport)behalve de Nike air (max)en Tn's)

Adidas(zeker sport)

Goodyear(schoenen)(bekend bij de vrouwelijke jumpers)

Reebok(is eigenlijk niet echt bekend)

Ik denk dat iedereen Reebok wel kent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...