Jump to content

Het bekende "Jumpen"

JUMPEN LEUK OF NIET?  

117 leden hebben gestemd

1. 1. JUMPEN LEUK OF NIET?

• ja
      39
    • beetje
      20
    • nee
      43
    • wat is dat jumpen?
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind als je het niet kunt(of niet leuk vind), dat je het opzenminst een keer moet proberen. Ik vond het ook eerst een klompendans, maar als je er eenmaal mee begint kan je er niet mee ophouden. Ik kan nu stampjumpen dubbeledraai basis etc etc. En de muziek vind ik ook wel goed. Ik vind hip-hop natuurlijk ook nog leuk :)Antwoord is dus ja.

• Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

22

• sevaboy

16

• Eros

9

• LBG

9

Geplaatst:

De muziek vind ik leuk, maar voordat ik mee ga jumpen op een feestje moet ik wat alcohol ophebben.

Geplaatst:
Jullie zijn wel mis.

Hardcore en Racisme heeft dat is niet hetzelfde

Racisme is bij Terror(waarbij de meeste skinheads en neonazi zijn)

Hardcore&speedcore hebben daar niets mee te maken.

Daarom ben ik oowk voor hardcore,hardstyle en hardjump bestaat niet het is hardstyle :)

En van clubben van NL ik ken er een

Gladiator in Tillburg subway :) maar hardcore&speedcore is het daat wel

Heeft iemand dan gezegt dat racisme en hardcore hetzelfde is?

@ Mr X: Je bent 14 jaar waar ga je dan uit?

hoeft toch niet persee uittegaan? op straat kan ik het best ook! xD

Geplaatst: (bewerkt)
Jumpkleding is er nog niet maar het zou me niks verbazen als het er zo kwam onverwachts :schater:

HipHop staat nog steeds op nr. 1 en Jumpen is eigelijk alleen bekend in NL en Belgie :bonk:

Amerika weten ze er denk ik nog helemaal niks van :schater:

Jumping is not a crime shirt

Verder vind ik jumpen op straat, winkels enz dom. Op feesten of met uitgaan vind ik er niks mis mee.

Bewerkt: door Gta-killer

ik zag ze laatst gewoon in een bus jumpen , ja dat vind ik zielig :duh:

Bewerkt: door Groot-Duimpje
Geplaatst:
Ik vind als je het niet kunt(of niet leuk vind), dat je het opzenminst een keer moet proberen. Ik vond het ook eerst een klompendans, maar als je er eenmaal mee begint kan je er niet mee ophouden. Ik kan nu stampjumpen dubbeledraai basis etc etc. En de muziek vind ik ook wel goed. Ik vind hip-hop natuurlijk ook nog leuk :)Antwoord is dus ja.

Precies, eerst vond ik het ook gewoon een zwaar bagger klompendansje maar toen ik het een beetje mee begon omdat ik het voor punt moest doen voor de klas ging ik het steeds vaker doen.. Weetje dat je trouwens op sommige Hiphop nummers ook kunt jumpen? :puh: Vooral bij Crunk nummers ziet het er wel vet uit op die beat..

Geplaatst:

Zielig?Dat is juist nu Jumpen,de kick voor op gevaarlijke punten te jumpen.

En denk niet dat je jumpt op bus,dat dat ongevaarlijk is.

Als de bus remt,dan lig je door het raam :bonk:

En in Frankrijk is het ook beroemd,Jumpstyle!

Geplaatst:
toen ik het een beetje mee begon omdat ik het voor punt moest doen voor de klas ging ik het steeds vaker doen..

Op wat voor een school zit jij? Jumpen in de klas voor punten :bonk::bonk::D Leuke klas allesinds ;)

Sommige muziek ervan vind ik heel goed, andere dan weer niet. Jumpen zelf kan ik niet goed (m'n draai kan ik toch niet goed :clown:) maar zo soms is het wel een keertje leuk om te doen :)

Geplaatst:

okej dus de volgende plek om te jumpen = boven op je dak :duh:

Geplaatst:

Jumpen, het was geweldig. Ik deed het een jaar geleden al toen slechts een kleine groep mensen het kon of kende. Ik denk dat het het leukste was een half jaar geleden. Maar inmiddels is het commerciele crap geworden, wat natuurlijk te voorspellen was. Ook worden er geen supernummers meer gemaakt zoals vroeger (Punani, The Return). Dus helaas is jump niet meer wat het geweest is :-(

Geplaatst:

okej dus de volgende plek om te jumpen = boven op je dak :duh:

Hé bedankt,zal ik eens doen :)

Echt bedankt!!

Geplaatst:

Ik houd er niet van. 7/9 van me klas doet het. Ik met nog iemand anders niet. Wij gaan liever buiten op het plein voetballen ofzo. :sigaar:

>>> EERSTE POST SINDS MAANDEN :puh: >>> kwam toevallig hier toenk wat aant googelen was

De muziek vind ik leuk, maar voordat ik mee ga jumpen op een feestje moet ik wat alcohol ophebben.

@GTA killer

Nou dan moet je het wel kunnen hea anders word je vet hard uitgelachen :puh:

ik kan et en ik luister de muziek, and im proud of it ;)

Bewerkt: door hardcore_bob
Geplaatst:

Ik heb niets tegen Jumpstyle en Jumpen, want eigenlijk zit er altijd wel een leuke beat in. Toch moet het toch niet te veel worden afgespeeld voor mij. Ik hou meer van Rockmuziek, maar met jumpen , niets mis mee :). Ieder heeft zijn eigen stijl en dat moet je respecteren ;).

Geplaatst:
Ik heb niets tegen Jumpstyle en Jumpen, want eigenlijk zit er altijd wel een leuke beat in. Toch moet het toch niet te veel worden afgespeeld voor mij. Ik hou meer van Rockmuziek, maar met jumpen , niets mis mee :). Ieder heeft zijn eigen stijl en dat moet je respecteren ;).

dat zeg je goed dat je dat moet respecteren ^_^

maar wat ik nu wel een beetje begin te irriteren is dat TMF JUMP , gaan ze allemaal dingen laten zien , en je laten oefenen , nee geef mij dan maar gewoon muziek :duh:

Verder word Jumpen nog groter dan ik dacht , eigenlijk dacht ik een paar weken geleden van goh , jumpen verdwijnt wel weer , maarnee , niet dus :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...