Clowntje_93 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik wordt eerlijk gezegd een beetje gek van alle Halo sigs die er zijn. Niet dat ze niet mooi zijn, maar gewoon irritant als ik zie dat iemand wéér met een Halo 2 of 3 sig aankomt. Dan heb ik zoiets van "daar gaan we weer." Mijn advies is ga eens buiten ofzo kijken of speel andere games of kijk andere films om inspiratie op te doen voor nieuwe sigs. Want de mensen die het bekijken en raten willen denk ik ook wel weer eens wat nieuws zien. Want als je telkens maar dezelfde stijl sigs maakt gaat dit uiteindelijk ten koste van je cijfer of zelfs een battle! Dus ik zou zeggen: Af en toe wel een Halo sigje, maar niet alléén maar want het irriteert mij nogal en ik ben vast niet de enige.
.Djanick Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 en daar maak je een topic voor open? sommige mensen doen toch ook alles met rappers, dat is toch ook niet gelijk slecht dan o.i.d en omdat andere mensen al een halo sign hebben gemaakt zou jij het zelf niet mogen maken dan? ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin wat je nu zegt
Eros Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Ik heb geen problemen met mensen die constant Halo sigs maken. Als die mensen er al zijn want de meeste mensen op dit forum die met photoshop werken hebben toch altijd veel variatie in hun stijl en renders. Ook is het gewoon leuk om signatures te maken met Halo renders want die passen bij bijna elke stijl. Maar als je echt zo een hekel hebt aan Halo sigs en je ziet voortaan een topic waar er in de titel 'Halo Sig' staat, dan reageer je er toch gewoon niet op? Zo simpel is het. En dus beetje nutteloos om hier een topic over te maken. Bewerkt: 13 april 2007 door Eros
.Antonio Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Dit onderwerp is een beetje nutteloos... Halo is gewoon een onderwerp waar veel renders van gebruikt kunnen worden. Zoals Eros al zei, Halo past bij elke stijl... Als jij gek wordt van Halo sigs, dan maak je er gewoon lekker geen en rate/stem je ook niet in het topic van een Halo sig...
RonaldVC Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik was nogal verrast toen ik dit topic las. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat iemand het saai/vervelend vindt worden als je regelmatig sigs ziet van hetzelfde onderwerp, maar dat ligt niet aan de persoon die de sigs maakt. En om er nou een topic voor aan te maken... Als ik bijvoorbeeld op het forum een topictitel zie die mij helemaal niets interesseert, neem ik niet eens de moeite om er te kijken. Dus Clowntje_93, als jij van een bepaald onderwerp zat bent, of je hebt geen zin om een Halo design te raten/beoordelen, dan hoef je dat ook niet te doen. Je bent echt nergens toe verplicht. Verder is alles wel gezegt hierover, slotje. Ben je het er niet mee eens, kan je me een pm sturen..
Recommended Posts