Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: vogel-monster achtig

Soort design: Signature

Size design: max. 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Mijn sig komt na de jouwe.

>>> Door RonaldVC: Topic opgeschoond, iedereen is nog vrij de uitdaging aan te gaan.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel

de mijne

vogelmetborderdi5.gif

P.S.: mijn battle met .Syfes is al afgesloten, maar niet gesloten...hint hint :puh:

Bewerkt: door Pitbull
Geplaatst:

Woetsha: Ik vind jou signature niet echt geslaagd. De render past niet bij de achtergrond. Ik vind de rand een beetje overdreven en op de tekst kon je iets meer effecten zetten. Dat lichteffect in het midden is dan wel weer mooi, maar als ik je punten moet geven geef ik je een 6.5/10.

Pitbull: Mooie effecten, de render past goed bij de rest en de tekst heb je ook vrij goed geplaatst, deze krijgt van mij een 8/10.

Mijn stem gaat dus duidelijk naar Pitbull.

Geplaatst:

Laat ik maar beginnen met Woetsha

Je hebt een leuke signature gemaakt ik vind de randjes wel leuk en de kleur ook.

Verder vind ik dat plaatje wat je erin hebt geplaats ook leuk eruit zien vooral met dat lichtachtige erboven

Verder achtergrond ook leuk.

En nu Pitbull

Ook een leuke plaatje met bijpassende achtergrond alleen ik vind dat licht een beetje te klein je kon beter een nieuwe layer aanmaken en dan met zwart achtergrond en een hele grote licht erin plaatsen vervolgens de rest (zwarte gedeelde) eruit knippen.

Lettertype kon je het best in dezelfde kleur doen, maar toch is jou plaatje beetje leuker

Mijn stem gaat naar Pitbull

Toch moet ik even zeggen dat ik die van jullie echt zeer mooi vind van beide natuurlijk het was een moeilijke keuze voor mij.

Jullie cijfers ook nog

Woetsha een 7,5

Pitbull een 8

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...