Woetsha Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Onderwerp: vogel-monster achtig Soort design: Signature Size design: max. 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Mijn sig komt na de jouwe. >>> Door RonaldVC: Topic opgeschoond, iedereen is nog vrij de uitdaging aan te gaan.<<<
Pitbull Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 (bewerkt) Ik wil wel de mijne P.S.: mijn battle met .Syfes is al afgesloten, maar niet gesloten...hint hint Bewerkt: 18 april 2007 door Pitbull
Woetsha Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Woetsha Pitbull Veel succes pitbull en raten maar !
Eros Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Woetsha: Ik vind jou signature niet echt geslaagd. De render past niet bij de achtergrond. Ik vind de rand een beetje overdreven en op de tekst kon je iets meer effecten zetten. Dat lichteffect in het midden is dan wel weer mooi, maar als ik je punten moet geven geef ik je een 6.5/10. Pitbull: Mooie effecten, de render past goed bij de rest en de tekst heb je ook vrij goed geplaatst, deze krijgt van mij een 8/10. Mijn stem gaat dus duidelijk naar Pitbull.
Muay Thai Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Laat ik maar beginnen met Woetsha Je hebt een leuke signature gemaakt ik vind de randjes wel leuk en de kleur ook. Verder vind ik dat plaatje wat je erin hebt geplaats ook leuk eruit zien vooral met dat lichtachtige erboven Verder achtergrond ook leuk. En nu Pitbull Ook een leuke plaatje met bijpassende achtergrond alleen ik vind dat licht een beetje te klein je kon beter een nieuwe layer aanmaken en dan met zwart achtergrond en een hele grote licht erin plaatsen vervolgens de rest (zwarte gedeelde) eruit knippen. Lettertype kon je het best in dezelfde kleur doen, maar toch is jou plaatje beetje leuker Mijn stem gaat naar Pitbull Toch moet ik even zeggen dat ik die van jullie echt zeer mooi vind van beide natuurlijk het was een moeilijke keuze voor mij. Jullie cijfers ook nog Woetsha een 7,5 Pitbull een 8
.Levi. Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Winnaar Pitbull +1 punt, verliezer Woetsha. Ranking updated!
Recommended Posts