Jump to content

Hoe hoog staat jouw volumeknop?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil wel eens weten of jou volume knop (van je pc of mp3 enz.) hoog staat.

Bij mij soms (als er iemand in mijn buurt aan vervelend aan het doen is)

Maar niet echt vaak.

P.S.:deze topictitel is grappig.JOU VOLUME KNOP (word gezegt als je een babbelmens bent) :schater::schater:

Geplaatst:

Die van mij staat meestal wel zacht, tenzij ik natuurlijk helemaal in mijn eigen wereld wil zijn, zet ik het op het hardst :puh:

Geplaatst:

Beetje onzinnig,maar goed!.De mijne staat nu uit,maar als ik de muziek aan heb dan knal ik er meestal wel op los 8)

Geplaatst:

Ligt eraan waar ik naar luister en als iemand de oren van me kop tetert dan zet ik me Ipod op ze hardst

En als het een beetje grove liedjes zijn dan zet ik hem wat zachter anders kijkt gelijk iedereen

Geplaatst:

Ik luister nauwelijks muziek, maar als ik game op de computer zet ik de Windows volumeknop op 100% en de luidsprekerknop op 46% ongeveer.

Geplaatst:

als ik aleen tuis ben dan staat de volume knop op 50% en dan al komen mijn buuren zijken of het zachter kan. laat ik het daarom maar niet op 100% gaan zetten. :puh:

Geplaatst:

Die van mij staat gewoon zachtjes, behalve als ik in de sfeer ben! Dan kan ik wel eens mijn volume knop naar het luidste draaien en super hard (en vals) meezingen!

Geplaatst:

50% want als ik mijn instalatie helemaal openzet dan ben ik zelf doof en dat is niet de bedoeling. ^^ En als het een lekkere beat is zet ik hem wel eens op 75%. ^^

En als ik mijn iPod gebruik staat hij altijd op het hardste anders hoor je het niet met al dat geluid in de bus/trein. :puh:

Geplaatst:

Op mp3 speler: 25 van de 30. ! kant van de koptelefoon is kapot. Dus ik hoor het wat zachter. :puh: Toch maar een nieuwe koptelefoon halen. :bonk:

Dvd- speler De volume staat op een kwart als ik muziek draai.

Pc volume Ook rond de 46

Geplaatst:

Ik luister wel regelmatig muziek, alleen kan deze nooit echt openzetten of je bent helemaal dof, ze geven namelijk nogal erg veel bas en lawaai af. Zet deze dus meestal op 50% wat eigenlijk al niet zo goed meer is voor me oren..

Maar vind het steeds keer op keer heerlijk die muziek zo luid te zetten ondanks het slecht is voor me oren omdat het dan wel lijkt alsof je er live bij bent

Geplaatst:

iPod staat hij op vol.

en op mijn Computer op Vol

en boxen op mijn computer op 20%

Anders worden mn ouder boos.

Want 20% is al erg hard.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...