EXIT Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 meestal staat mijn laptop op 80% niet zo gek veel geluid. maar als ik om mijn kamer zit dan komt mijn versterker daar nog eens bij Reageren
sevaboy Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Als het op jump,hardcore,speedcore staat dan staat het best hard.Gelukkig woon ik buiten de stad,geen gezeur van de buren Als het gewone muziek is:Rock,hiphop,overige staat me muziek soms hard en soms zacht. Als me stemming goed is staat het hard, als het niet zo is zacht. Reageren
djbigfoot Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 WAAAAAAAAAAAAT ZEG JE?!? p.s. mijn versterker staat altijd volop, met de master op me mixpanel regel ik het geluid. Soms staat ie hard soms zacht, soms heb ik harde muziek nodig, soms softe muziek haha xD Reageren
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Zo hard als ie kan tijden een Jump feestje bij mij thuis en met mijn matties Eigelijk net zo hard tot de Politie komt Eigelijk woon ik wel buiten de stad maar ja.. buren zijn er altijd!!! Bewerkt: 21 april 2007 door Grove-Member Reageren
Sdajafol Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Op de pc vaak op z'n laagst, dus 1 of 2, ik gebruik een koptelefoon die redelijk hard kan, en ik heb geen zin om mijn oren nog erger te verknallen Op mijn telefoon/mp3 vaak op 7 (van de 10). Reageren
Boris H. Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik heb mijn PC op mijn versterker aangesloten. Op die versterker heb ik 4 50 watt boxen dus ik zet hem maar niet zo hard. Ik heb de volumeknop van mij versterker meestal op 2 van de 10 staan en dat is al behoorlijk hard. Op mijn MP3 heb ik meestaal het volume op 16 van de 30. Gratz, Boris H. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hoe hoog staat jouw volumeknop? Beetje vage vraag hè? Het is maar net hoe de schaalverdeling op dat ding is. Bij mijn high-end set wil je niet eens verder dan 20%. Dan is het al zo hard dat je het hooguit een minuut uithoud. 1 Keer 5 minuten AC/DC opgehad met volumeknop 40% open, een week lang piepende oren en drie uur misselijk van de basstonen ( 10 hz en nog lager ) Mijn set owned jullie logitech setjes toch allemaal! Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik zit weer 100% back op de bantjes! Volume: 39. Reageren
Woetsha Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Op de luidsprekers meestal 50 % en op de PC 100 % Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.