profile Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik zou graag een nieuwe sig willen. met foto van red hot chili peppers en woozie. Met een stijl uit hawai (een beetje palmboom kleurachtig iets) En geen rand. Als tekst WOOZIE300 in een mooi lettertype dat opvalt maar niet te hard.Ook niet TE groot. Een vorm van (ik ken geen afmetingen ) een printer (was het enige voorbeeld dat ik kon nemen)
.Djanick Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) hey, woozie300. voor het onderwerp wat je nu bespreekt *dat iemand een sign voor je wilt maken* moet je in dit forum zijn Bewerkt: 14 april 2007 door .Djanick
profile Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 oeps sorry. Weet het wel maar had me vergist. Kan iemand dittopic verplaatsen :$ :$
Agent Kellerman Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Hiernaast moet je ook via een speciale opsomming praten Die vind je boven aan bij regels
RonaldVC Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 in ===>dit<=== forum kan je een aanvraag plaatsen voor een signature. Lees wel eerst even de ===>regels<=== voordat je een aanvraag plaatst. Succes. Topic closed.
Recommended Posts