Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Hey.Ik vroeg me af wie wel eens deed volleyen.Ik zit erop en als ik naar het strand ga ga ik meestal beachvolleyeN Doet iemand anders ook dit?.Vertel het hier Reageren
Eros Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Ik zit op sportschool en heb het vorig jaar dus een heel jaar moeten doen. Maar dit jaar is dit vervangen door basketbal, wat vele beter is. ^^ Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het een slechte sport vind. Het is een heel leuke sport maar toch zijn er veel andere sporten die ik liever doe. En ik doe soms wel eens beachvolley als ik naar het strand ga, maar meestal is het gewoon voetbal. Bewerkt: 14 april 2007 door Eros Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik vind gewoon volleybal niet zo leuk , maar dat komt vast omdat ik alleen volleybal op school en met je klas sporten vind ik altijd niet zo leuk als in het echt. Wel heb ik weleens gebeachvolleybalt dat is wel leuk want dan kun je ook nog goed duiken en zo. Reageren
.Syfes Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ikzelf vind bijna elke sport leuk dus ook volleybal , maar doe het niet als vaste sport. Ik doe het wel als het turnen is . Greetings .Syfes Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Morgenavond speelt ons bedrijfsteam (met mij erin) in The Beach in Aalsmeer een Beach Volleybaltournooi. Georganiseerd door de Rotery-club Amstelveen en de opbrengst van de avond gaat naar zwerfkinderen ergens in een ver land of zo. Geen idee, maar wel erg leuk altijd. En daarna een warm/koud buffetje. Dus Volley-Sheep is morgenavond even weg Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Wel eens bij gym, en op het strand. Best leuk voor een keer, maar ik hou het liever bij voetbal. Reageren
Gino99 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Morgenavond speelt ons bedrijfsteam (met mij erin) in The Beach in Aalsmeer een Beach Volleybaltournooi. Georganiseerd door de Rotery-club Amstelveen en de opbrengst van de avond gaat naar zwerfkinderen ergens in een ver land of zo. Geen idee, maar wel erg leuk altijd. En daarna een warm/koud buffetje. Dus Volley-Sheep is morgenavond even weg Nou,dan wens ik je veel succes!,en winnen nutuurlijk .Ik ga competitie spelen van de zomer! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Ik voetbal liever, we hebben het met gym gedaan, en ik had een 6,5. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Soms is het wel leuk. Ik ben eerste geworden met school volleybal toernooi. Ik ben 1.98 mtr dus smashen kan ik wel Reageren
Aeroplane Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Volleybal #lol Voetbal is leuker Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ik vind volleyball moeillijk ! Ingewikkelde regels, punten,... Reageren
Pitbull Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Die leer je al spelend. Ik vind volleybal wel eens leuk, maar niet om mijn elke week te gaan doen ofzo... beachvolleybal vind ik ook leuker, dan heb je een zachtere ondergrond. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik heb het wel eens gedaan maar vind het niks. Dat opslaan doet pijn aan m'n klauwen. Ik boks de ballen nu gewoon weg met een vuiststoot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.