Jump to content

Volleybal!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey.Ik vroeg me af wie wel eens deed volleyen.Ik zit erop en als ik naar het strand ga ga ik meestal beachvolleyeN

Doet iemand anders ook dit?.Vertel het hier

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit op sportschool en heb het vorig jaar dus een heel jaar moeten doen. Maar dit jaar is dit vervangen door basketbal, wat vele beter is. ^^ Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het een slechte sport vind. Het is een heel leuke sport maar toch zijn er veel andere sporten die ik liever doe. ;) En ik doe soms wel eens beachvolley als ik naar het strand ga, maar meestal is het gewoon voetbal.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Ik vind gewoon volleybal niet zo leuk , maar dat komt vast omdat ik alleen volleybal op school en met je klas sporten vind ik altijd niet zo leuk als in het echt. Wel heb ik weleens gebeachvolleybalt dat is wel leuk want dan kun je ook nog goed duiken en zo. :bier:

Geplaatst:

Ikzelf vind bijna elke sport leuk dus ook volleybal , maar doe het niet als vaste sport.

Ik doe het wel als het turnen is .:)

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Morgenavond speelt ons bedrijfsteam (met mij erin) in The Beach in Aalsmeer een Beach Volleybaltournooi. Georganiseerd door de Rotery-club Amstelveen en de opbrengst van de avond gaat naar zwerfkinderen ergens in een ver land of zo. Geen idee, maar wel erg leuk altijd. En daarna een warm/koud buffetje. Dus Volley-Sheep is morgenavond even weg :bier:

Geplaatst:
Morgenavond speelt ons bedrijfsteam (met mij erin) in The Beach in Aalsmeer een Beach Volleybaltournooi. Georganiseerd door de Rotery-club Amstelveen en de opbrengst van de avond gaat naar zwerfkinderen ergens in een ver land of zo. Geen idee, maar wel erg leuk altijd. En daarna een warm/koud buffetje. Dus Volley-Sheep is morgenavond even weg :bier:

Nou,dan wens ik je veel succes!,en winnen nutuurlijk :dans: .Ik ga competitie spelen van de zomer!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Soms is het wel leuk.

Ik ben eerste geworden met school volleybal toernooi.

Ik ben 1.98 mtr dus smashen kan ik wel :puh:

Geplaatst:

Die leer je al spelend.

Ik vind volleybal wel eens leuk, maar niet om mijn elke week te gaan doen ofzo...

beachvolleybal vind ik ook leuker, dan heb je een zachtere ondergrond.

Geplaatst:

Ik heb het wel eens gedaan maar vind het niks. Dat opslaan doet pijn aan m'n klauwen. Ik boks de ballen nu gewoon weg met een vuiststoot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...