Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Ik heb vrijdag het school tv weekjournaal gekeken,en die zeiden dat hij in de criminelen onderwereld mensen heeft vermoord die hem dwars zaten.Toen wouden ze een rechtzaak openen,maar opeens moest hij naar het ziekenhuis geopereerd worden!.Wat vinden jullie hier van> Sorry als dit te nutteloos is.Mvg Gino EDIT:Zoals Herrie al zei was het Holleeder in de topic titel :$ Bewerkt: 14 april 2007 door gino99 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik denk dat hij het allemaal gewoon speelt. Maar het kan ook zijn dat hij vergiftigd is of zo. Ik denk niet dat hij echt lang in de bak zal moeten. Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Hij heet trouwens Willem Holleeder. Ik denk dat hij het allemaal gewoon speelt. Ik denk niet dat hij dit speelt, een lekkende hartklep faken lijkt mij een erg moeilijke zaak. Ik geef toe dat grote criminelen tijdens hij rechtzaak vaak plotseling ziek worden (pinochet e.a.). Ook zijn plotselinge geheugen verlies veel voorkomend, maar een lekkende hartklep vind ik dan wel een verfrissende keuze. Er staat bij mij geen twijfel over of Willem H. een crimineel is. Het is meer de vraag waar hij wel voor verantwoordelijk is en waar niet. De zaak van afpersing van de vastgoed magnaat Endstra die nu speeld is het ook maar de vraag in hoeverre Endstra zelf ook fout zat, want ik kan mij niet voorstellen dat dit een nette rechtsgeschapen man is. Reageren
White Gold Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Willem Holleeder is natuurlijk Nederlands grootste crimineel. Bekend als de "Heineken ontvoerder" en van de zaak "Endstra". Laatst ook veel in het nieuws door Moskovisch, zijn ex-advocaat. Tjah, het blijft natuurlijk een crimineel. Maar zoals altijd zullen die dingen wel weer gespeeld worden. Alhoewel het met Milosovich wel raak was toen. Lekkende hartklep door te veel heineken biertjes... Gewoon achter tralies zetten, dat is mijn mening . Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Willem Holleeder is natuurlijk Nederlands grootste crimineel. Bekend als de "Heineken ontvoerder" en van de zaak "Endstra". Laatst ook veel in het nieuws door Moskovisch, zijn ex-advocaat.Tjah, het blijft natuurlijk een crimineel. Maar zoals altijd zullen die dingen wel weer gespeeld worden. Alhoewel het met Milosovich wel raak was toen. Lekkende hartklep door te veel heineken biertjes... Gewoon achter tralies zetten, dat is mijn mening . Zo denk iok er olok over.Als ie uit het ziekenhuis is mag hij de bajes in! Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik hoop dat ie dood neervalt, meer verdient ie niet. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Hij wordt vergiftigd, ze hebben er een handje van daar. Kijk naar Milosevic. Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Hij wordt vergiftigd, ze hebben er een handje van daar. Kijk naar Milosevic. Wie is Milosevic?? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Slobodan Milosevic. Gaat er al een belletje rinkelen? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Hier heb je de info van Wikipedia. Slobodan Milošević (Слободан Милошевић) (Požarevac, 20 augustus 1941 — Den Haag, 11 maart 2006) was een Servisch politicus en president van Servië en Joegoslavië. Op beschuldiging van oorlogsmisdaden zat hij gevangen in Penitentiair complex Scheveningen waar hij werd berecht door het Joegoslavië-tribunaal. Reageren
Gino99 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Hier heb je de info van Wikipedia.Slobodan Milošević (Слободан Милошевић) (Požarevac, 20 augustus 1941 — Den Haag, 11 maart 2006) was een Servisch politicus en president van Servië en Joegoslavië. Op beschuldiging van oorlogsmisdaden zat hij gevangen in Penitentiair complex Scheveningen waar hij werd berecht door het Joegoslavië-tribunaal. Ok bedankt voor de Info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.