Tunix Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Als je nou een filmpje van bv. Google Video hebt, en daar wil je alleen muziek van en het filmpje niet, kan dat? Ik wist eigenlijk niet of het illegaal was, want die filmpjes kan je gewoon downloaden en dan gebruiken voor eigen gebruik. Alvast bedankt
Twenty Eyes Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Volgensmij is het gewoon legaal om muziek op te nemen van een filmpje dat je kunt downloaden. Met het programma audacity kun je het het geluid opnemen wat je computer afspeelt. Het programma is makkelijk te gebruiken. Je moet alleen in het balkje bovenaan stereomix selecteren. En nadat je een opname hebt gemaakt moet je de opname exporteren als .wav bestand of al .mp3 bestand. Je kunt het programma hier downloaden. Als je nog problemen hebt stuur je maar een pm. Succes ermee. Bewerkt: 14 april 2007 door Twenty Eyes
Official Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik weet een hele goeie online converter. Alleen werkt dat alleen voor Youtube. Dit is de site. Instructies Online FLV Converter : Download online videos direct to PC / iPod / PSP. It's free! URL: Example(YouTube): Example(FLV file): http://vixy.net/flv/vixy_net_podcaster_demo_director.flv Dit zie je als je naar de website gaan. Zorg ervoor dat bij URL: de link naar de video van Youtube. Selecteer 1 van deze opties: Avi For Windows MOV for MAC MP4 For Ipod&PSP 3GP For MOBILE MP3 Audio only << Deze moet jij hebben in dit geval. Veel succes ermee!
Preddy Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik heb hier wel wat moeite mee moet ik zeggen, de filmpjes op Youtube zijn lang niet allemaal legaal en ook het muziek niet dat eronder wordt gezet. Links naar Youtube worden wel gedoogd, maar dat is omdat het een grijs gebied is waar het beide kanten uit kan gaan. Bespreken hoe je nou muziek uit die filmpjes gaat vissen vind ik de regel tever uitstrekken eigenlijk. Bij deze dus een slotje .
Recommended Posts