peter-de-gekste Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 hallo iederee, in de badlands kun je een vriendin halen, die staat dan daar ergens op zoon dakje te oefenen met schieten..ik weet alleen niet meer de excacte locatie, maar ik weet niet wel..dat je dan heel veel musscles moet kwijtraken..hoe kun uje dit t snelst doen>?..want ik dacht dat t wel makkelijk was om die vriendin te halen, omdat ze heel veel relaxde wapens bij haar huis heeft liggen.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 hallo iederee,in de badlands kun je een vriendin halen, die staat dan daar ergens op zoon dakje te oefenen met schieten..ik weet alleen niet meer de excacte locatie, maar ik weet niet wel..dat je dan heel veel musscles moet kwijtraken..hoe kun uje dit t snelst doen>?..want ik dacht dat t wel makkelijk was om die vriendin te halen, omdat ze heel veel relaxde wapens bij haar huis heeft liggen.. Spieren kun je kwijt raken door veel en vaak te lopen, te rennen of te sprinten. Zo lang je niet gaat sporten, in de gymschool dus, komen er ook geen nieuwe spieren bij. Daarnaast helpt het als je gewoon niet meer gaat eten. Uiteindelijk zullen je spieren langzaam, maar zeker achteruit gaan. De exacte locatie van die vriendin vindt je overigens hier. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 En voor als je het niet erg vind om te cheaten Ga naar het water. Type de code in dat je oneindig lang onderwater kan zwemmen en dat de gameplay heel snel gaat. Binnen 5 minuten zwemmen zijn al je spieren verdwenen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.