snelwegfreak Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Hallo, Ik wil een originele auto uit GTA SA ombouwen met textures enzo... Maar hoe kan ik die textures (en zwaailampen) er op zetten? Het gaat om de Blista... Wie kan mij helpen, het gaat er dus om dat ik bij die auto m'n textures erop kan zetten en die zwaailampen... Met vriendelijke Groeten, Benjamin van der Velden Bewerkt: 14 april 2007 door snelwegfreak Reageren
ikt Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Je hebt IMGTOol2.0 nodig om de txd en de dff te exporteren. Om de DFF te bewerken heb je een moddelprogramma nodig, zoals ZModeler of 3DSMax. Bij 3DS mas moet je KAMs script erbij hebben om .dff dingen te kunnen importeren. Om de .TXD te berwerken moet je TXD Workshop moeten hebben, en daaron importeer je de txd van de Blista Compact. Om het te bewerken zul je eerst je model moeten afmaken, en daarna kun je pas de textures eropplakken. Hoe dit gaat weet ik niet, maar je hebt alvast een begin. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Je zult de politie auto(Maakt in princiepe niet uit welke) en de Blista moeten importeren, als het om Zmodeler gaat, dan moet je registeren En dat kost geld... of illegaal, maar daarover doe ik sst! Ik werk alleen met Zmodeler(Vind ik persoonlijk heel fijn werken, en ik heb andere programma's nog nooit geprobeert dus... daarmee kan ik je niet helpen). Dus ik leg het even heel ruw weg uit als je Zmodeler gebruikt of gaat gebruiken. Dan zul je bij de politie auto het zwaailicht eraf moeten halen(polygones detachen) en op de Blista moeten zetten. Over de textures: Je zou de body textures van de politie auto kunnen gebruiken, gewoon van de Blista de body delen die je zwart wilt hebben, de primairy(of secondary, weet niet hoe dat bij politie in SA is, maar dat kan je met carcols bestand veranderen) body texture geven(polygones selecteren en dan material assignen) En dan wat je wit wilt hebben de secondairy(of de primairy.. iig als je bij de zwarte primairy doet, dan bij de witte secondairy, en omgekeerd) geven. Dit is even heel snel uitgelegt, maar het zo heel lang duren als ik het helemaal precies zou moeten doen, als je het precies wilt weten verwijs ik je door naar tutorials die je wel met Google kunt vinden(of de Master Tutorial list op dit forum!) Hoop dat je hier iets aan hebt EDIT: @ hieronder: PFFFFFFFFFFFFFFT... Heb het al veranderd joh! Ook een typfoutje Bewerkt: 3 mei 2007 door Mythbuster Reageren
raw-rapture Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Je zult de politie auto(Maakt in princiepe niet uit welke) en de Blista moeten importeren, als het om Zmodeler gaat, dan moet je registeren En dat kost geld... of illegaal, maar daarover doe ik sst!Ik werk alleen met Zmodeler(Vind ik persoonlijk heel fijn werken, en ik heb andere programma's nog nooit geprobeert dus... daarmee kan ik je niet helpen). Dus ik leg het even heel ruw weg uit als je Zmodeler gebruikt of gaat gebruiken. Dan zul je bij de politie auto het zaailicht eraf moeten halen(polygones detachen) en op de Blista moeten zetten. Over de textures: Je zou de body textures van de politie auto kunnen gebruiken, gewoon van de Blista de body delen die je zwart wilt hebben, de primairy(of secondary, weet niet hoe dat bij politie in SA is, maar dat kan je met carcols bestand veranderen) body texture geven(polygones selecteren en dan material assignen) En dan wat je wit wilt hebben de secondairy(of de primairy.. iig als je bij de zwarte primairy doet, dan bij de witte secondairy, en omgekeerd) geven. Dit is even heel snel uitgelegt, maar het zo heel lang duren als ik het helemaal precies zou moeten doen, als je het precies wilt weten verwijs ik je door naar tutorials die je wel met Google kunt vinden(of de Master Tutorial list op dit forum!) Hoop dat je hier iets aan hebt zaailicht hé? groenten zaaien, of bloemen? pompoenen of meloenen? je kan er zowat alles mee zaaien, best wel leuk. boerenwerk.. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Als je er lampen in wilt, zul je met 2dfx moeten werken. Dit is al de derde keer (lol) dat ik dezelfde tutorial voor iemand heb opgezocht! Klik hier voor de tut Veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.