DragonKnight Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Ik was laatst auto's aan het zoeken en kwam toen in een parkeergarage onder de "garver bridge" in San Fierro ik kreeg gelijk een 3 sterren wanted level maar liep gewoon door... ik zag dat een paar agenten onder de moter kap van een auto aan het kijken waren... zag er wel leuk uit en verderop stonden wat gewone auto (zeker in beslag genomen ofzo) toen ik in alle drie even gezeten had om te kijken welke auto's het waren spawnde der opens een witt bullet voor de auto waar ik als laatst inzat... toen ik daar in ging zitten toen spawnde er 2 Super GT... toen ik daar in ging zitten gebeurde er nix <_< er worden ook niet altijd auto's gespawned, bij mij is het 1x gebeurt maar net probeerde ik het weer en nadat ik in alle auto's gezeten had en een stukje weg liep en weer terug kwam stonden de auto opeens op een ander plaats.... ik weet niet of dit een easter egg is (denk eerder een bug ofzo) maar het was wel leuk... In een andere politie gerage (Las Venturas) daar vond ik een Hunter... er was volgens mij alleen geen mogelijke manier om die uit die garage te krijgen maar goed... Dit is een plaatje dat je ziet dat die moterkap open staat... wel geinig.... (waarschijnlijk wist iedereen dit al maja... Bewerkt: 1 december 2004 door DragonKnight
Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Van die garage wist ik het al maar dat er zo auto's kwamen vind ik wel raar <_<
DragonKnight Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ja das best raar maar heb jij die hunter wel eens uit die garage gehaald... ik kom er wel een stukje verder mee maar als je dan een verdieping omhoog moet dan wil het niet meer...
CelicaVB Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 in die politieauto met de motorkap omhoog kun je gewoon rijden terwijl de motorkap omhoog blijft staan, zelf als je heel hard rijdt (in werkelijkheid zou dan de motorkap eraf waaien) Best wel geinig...
DragonKnight Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Klopt maar het lijkt ook wel of in elk van de politie garages zon auto staat...
GTA 0wn3r Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Klopt maar het lijkt ook wel of in elk van de politie garages zon auto staat... Ghehe.. Daaruit blijkt maar weer dat we met z'n allen enorme politiewagen vernietigers zijn
Ducati_Babe Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Hey, kan er mij iemand die locaties doorgeven van die garage's. Vooral die met die Hunter. Thx
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Ik zal hem wel eventjes via Messenger sturen Ducati!
8-Ball Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Ik had ook iets geks, ik zette een bullet neer bij de politie garage in san fierro, die getuned was, de volgende keren als ik er kom kijken staat hij er ook als ik gesaved hebt of dood ga, met andere auto's is het me niet gelukt. Het was op die plek met die andere auto's. Tip: om geen 3 sterren te krijgen moet je een politue wagen pakken en dan naa de garage, dan doen ze de poort open en an gebeurter niks.
DragonKnight Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Cool... wist ik niet Thanks
De Gta Master Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Ik had ook iets geks, ik zette een bullet neer bij de politie garage in san fierro, die getuned was, de volgende keren als ik er kom kijken staat hij er ook als ik gesaved hebt of dood ga, met andere auto's is het me niet gelukt. Het was op die plek met die andere auto's.Tip: om geen 3 sterren te krijgen moet je een politue wagen pakken en dan naa de garage, dan doen ze de poort open en an gebeurter niks. logish maar ik ben er zelf nog neit op gekomen
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Met een politie pak kun je er ook gewoon rond lopen
8-Ball Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Met een politie pak kun je er ook gewoon rond lopen Waar vind je die?
The Outlaw Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 die krijg je van je vriendin die je ontmoet in el quebrados voor het politie bureau als het goed is? :huh:
W3sl3y Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 als je met een politie auto binnen komt rijden gaat het allemaal goed maar als je uitstapt en bij een politie man gaat staan gaan ze wel op je schieten <_<
Recommended Posts