...stefan! Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 ik heb geprobeerd om wat wagens aan te passen, helemaal volgens de readme, maar er is ergens iets fout gegaan. Het spel werkt nu niet meer (loopt vast, moet ik de pc opnieuw opstarten) en ik vroeg me af of iemand de origionele gta3, vehicles, carmods, handling en carcols heeft? Alvast bedankt, Stefan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Die heb ik wel voor je, momentje. Vehicles.ide: Carmods.dat: Handling.cfg: Carcols.dat: De GTA3.img zelf is te groot om te uploaden, daarvoor kun je het beste GTA even opnieuw installeren. Bewerkt: 14 april 2007 door -Matthijs- Reageren
...stefan! Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Da's fijn O... Da's wat minder, heb de CD uitgeleend. Ik zal het zo eens proberen... Dit werkt nog steeds niet Staan alle origionele bestanden van de auto's niet ergens in een map dat ik ze met de img tool weer in gta3 zet? Bewerkt: 18 april 2007 door Dutchy3010 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Dit werkt nog steeds niet Staan alle origionele bestanden van de auto's niet ergens in een map dat ik ze met de img tool weer in gta3 zet? Als je een voertuig hebt vervangen bestaat deze meestal uit een .txd en een .dff. Een klein voorbeeldje, ik wil de stretch vervangen, dan staan de volgende bestanden in de GTA3.IMG: stretch.dff (het model) en stretch.txd (de texture). Als je dus weet welk voertuig je hebt vervangen dan kan je die specifieke bestanden aanvragen. Reageren
...stefan! Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Dit werkt nog steeds niet Staan alle origionele bestanden van de auto's niet ergens in een map dat ik ze met de img tool weer in gta3 zet? Als je een voertuig hebt vervangen bestaat deze meestal uit een .txd en een .dff. Een klein voorbeeldje, ik wil de stretch vervangen, dan staan de volgende bestanden in de GTA3.IMG: stretch.dff (het model) en stretch.txd (de texture). Als je dus weet welk voertuig je hebt vervangen dan kan je die specifieke bestanden aanvragen. Iniedergeval: dodo phoenix horina sultan sanchez pcj600 Reageren
JGuntherS Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Je kunt je aanvraag beter in dit topic posten: Aanvraag topic voor bestanden van GTA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.