Twankala Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Onderwerp: freestyle Soort design: signature Size design: max. 500x150 Render: mag Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou!
.Djanick Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) EDIT: wil je mij even een pm sturen als je jouw inzending ook heb geplaatst? Bewerkt: 15 april 2007 door .Djanick
Twankala Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Twankala: .Djanick stemmen kan beginnen Bewerkt: 15 april 2007 door twankala
Rivel Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Mijn stem gaan naar Twankala omdat haar sig. echt een diepte gevoel heeft, en hij mooi en leuk is! Die van Djanick. vind ik iets te overlighted e niet zo mooi afgewerkt maar ook wel eenmooie sig.!
Muay Thai Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Lastige keuze hoor phoe maar ik wil toch jullie complimenteren voor jullie leuke signatures ik vind van Twankala zeer mooi alleen border ontbreekt maar er mocht ook wel wat kleur in vind ik verder is die wel leuk. En .Djanick Ook een leuke signature alleen die render vind ik niet heel erg super heb wel beter werk van je gezien en dat rechtse boven of gewoon aan de rechte kant vind ik ook niet mooi maar de kleuren staan wel bijelkaar. Toch blijft het moeilijk maar mijn stem gaat naar Twankala. En als ik mocht raten Twankala een 7,5 .Djanick een 7,3
Woetsha Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Twankala twankala heeft ook een min punt namelijk de twee linkse hoeke zijn niet mooi afgerond of gescheurd en .Djanick heeft ook een min punt waarbij er op de vuist een lichtere versie is op geplaats en niet duidelijk dus dat zou ik er even uithalen voor de rest nog veel succes allebei ! Woetsha Bewerkt: 15 april 2007 door woetsha
Twankala Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Mijn stem gaan naar Twankala omdat haar sig. ik ben een man dus plz geen haar meer gebruiken!!! Mijn stem gaat naar Twankala twankala heeft ook een min punt namelijk de twee linkse hoeke zijn niet mooi afgerond of gescheurd en Woetsha die niet afgeronde stukken, was juist zo bedoelt, het was om uit te proberen. Bewerkt: 15 april 2007 door twankala
Eros Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Het zijn twee heel mooie sigs. Maar ik stem toch voor Twankala. Want bij hem past alles goed bij elkaar. En bij .Djanick zijn er een paar minpuntjes; ik vind de kleuren niet zo mooi en op sommige plaatsen is hij te licht.
Gino99 Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Mmmm.....Dit is een lastige battle! Djanick:Erg mooie sig.Alees is goed uitgewerkt,alleen een minpunt:Als je lang op jown sig kijkt zie je niet meer dat het een poppetje is (bij mij teminste) dus Punt:8,6 Twankala:Ook een erg mooie sig.Alles is mooi zwart-wit.Ook Ice Cube zit erin .Ook een minpuntje:Aan de bovenkant is ie niet zo goed afgewerkt Punt:8.9 Stem:Twankala
.Levi. Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Battle afgelopen winnaar twankala +1 punt, verliezer .Djanick. Closed en ranking geupdate.
Recommended Posts