Jump to content

Uitgelicht: 2-spelermissies

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben zo blij dat er zoveel belangstelling is voor ons werk. :duh:

We hebben er dag en nacht(:puh:) aan gewerkt en het enige wat we krijgen is "goed zo".

Waarom geven niet wat meer mensen hun mening??

Zou misschien een mod ofzo zijn mening willen zeggen?

Geplaatst:
Zou misschien een mod ofzo zijn mening willen zeggen?

Vooruit dan maar. :sigaar:

Ik vind het erg goed dat jullie hier zoveel aandacht aan hebben besteed, aangezien de mensen met de PS2- of Xbox-versie hier vast veel aan zullen hebben. Erg leuk en origineel idee, ook al had ik het wel gewaardeerd als jullie eerst even toestemming hadden gevraagd aan één van de moderators van het San Andreas fora. Maar goed, het resultaat mag er zijn, hoor. ;)

P.S. Je kunt niet eisen en verwachten dat er bij een project veel leden met positief commentaar zullen komen, want je weet gewoonweg nooit van tevoren of een project een succes wordt of niet. Ik heb ook ooit eens enkele GTA III walkthrough's gemaakt op dit forum, maar had daar ook maar slechts enkele reacties op. Maar goed, dat vond ik helemaal niet erg, want daar had ik de walkthrough niet voor gemaakt. Je maakt een project omdat je het leuk vind, mensen ermee wilt amuseren of helpen. De reacties zijn slechts een klein extraatje, die je eventueel motiveren voor de toekomst, maar noodzakelijk zijn ze niet.

Maar goed, tot dusver mijn mening. Blij? ^_^

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

:klap: Goed gedaan!

Kan dit topic niet gepined worden? Of anders worden toegevoegd aan het gepinde >'Great Topics'< topic?

* :puh: kijkt SuperJet even vriendelijk aan*

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Kan dit topic niet gepined worden? Of anders worden toegevoegd aan het gepinde >'Great Topics'< topic?
Vastgeplakte topics zijn meer bedoeld om het forum wat te verduidelijken, zoals bijvoorbeeld met regels, opsomming van topics om meerdere varianten te voorkomen (SA Quiz, links uit Great Topics, Modificaties topic) of door bijvoorbeeld reeds lopende projecten niet weg te laten zakken (SA Photo Contest).

Het topic "Great Topics" is weer gevuld met topics waar in principe elk lid kan posten, zoals de SA Quiz, Home Made Screens en filmpjes, Guess the Picture, enzovoort. Dit zijn dus veelal entertainment-topics, waarmee we tevens meerdere varianten proberen te voorkomen (door ze vanuit dat topic te linken).

Dit topic is erg handig voor de mensen die een console-versie in zijn/haar bezit hebben, maar dus niet van primair belang zijn voor dit fora. Bovendien worden er geregeld dit soort topics aangemaakt. En om die nou allemaal als beloning vast te plakken, lijkt me niet erg verstandig en tevens erg onoverzichtelijk.. :puh:

Maar goed, nogmaals: mooi topic! :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...