Jump to content

X360 online

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb me een tweedehands xbox 360 met draadloze netwerkadapter aangeschaft tweedehands. Helaas zonder handleiding.

Wat kan ik nu al doen(volgende week koop ik een kaart)? En wat moet ik dan doen als ik de kaart heb?

Thanks.

Geplaatst:

Als er nog geen 3 Xbox Live accounts op die Xbox 360 zijn aangemaakt kan je hem nu al met het internet verbinden en gewoon al spelen; je hebt namelijk een maand gratis Xbox Live Gold op de 1e 3 Xbox Live accounts die je op je Xbox 360 aanmaakt. Met die trail kan je al gewoon alles wat je met de normale Xbox Live Gold kan, waarvoor je dus dat 'kaartje' gaat halen. ;)

Als er al 3 (of meer) Xbox Live accounts zijn aangemaakt, krijg je Xbox Live Silver. Daarmee kan je verschillende dingen van Xbox Live Marketplace afhalen, zoals demo's en Xbox Live Arcade spelletjes, waarvan je gratis de demo kan downloaden en voor een aantal Microsoft Points (400, 800 of 1200) de volledig versie kan aanschaffen. Hiervan raad ik je overigens Geometry Wars: Retro Evolved daarvan erg aan, een verslavende game van 400 punten. Voor meer info --> ... :) Met dat Silver Account (wat dus gratis is) kan je ook Gamertags van vrienden toevoegen en daarmee (voice)chatten en berichten sturen.

Ik hoop je voldoende geinformeert te hebben. ^^

Geplaatst: (bewerkt)

Juij, het lichtje van mijn netwerkadapter heb ik al op groen gekregen(samen met mijn IP adres) door op

" Restore Factory ...." te klikken. Toch al een begin. Ik en die dingen :duh: .

Ik zal hier waarschijnlijk nog meer posten over vragen die ik heb.

Hier heb je het al: Hoe verwijder je een sign-in profiel? Je weet wel, het profiel waarmee je je inlogt als je je xbox aanzet.

Edit: Nu ik eraan denk al men savegames en achievementspoints staan nog op men ouwe profiel, kan ik die niet "kopieëren" nar men xbox live profiel, want anders moet ik weer het spelen om aan achievenments te geraken.

Bewerkt: door Think

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...