Ice Banana Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2007 Vertel hier over je "Missie-Geluk" vb :Ik wist net buiten de drugs fabriek te raken van de missie :Trojan Voodoo voor die de lucht in ging.Mazzel heh? Nu die van mij; Tijdens de missie Bombs Away! was ik net die weg rijdende gangster aan het volgen met mijn laatste vliegtuigje.Maar ik dropte mijn bom te lààg bij de grond zodat mijn vliegtuigje brande.Ik moest snel denken,dus gewoon duiken naar die auto,KABOOM net op het juiste moment ontplofte mijn vliegtuigje En ook van Trojan Voodoo wist ik net buiten de fabriek te raken ,mijn klokje stond net op 00:02 nu jullie? IB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2007 Ik was bezig met de missie Guardian Angels,die gast was BIJNA Weg en toen ging het mission failed zijn maar die gast viel van zijn moto toen ging ik ernaartoe shotgun,en BANG.MISSION PASSED! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2007 Mijne is niet zo bijzonder : In de missie , Messing with the Man had ik nog maar 2 seconden over en toen haalde ik net de missie. Want bij de laatste 15 seconden kwamen ineens heel veel politie auto's en die kon ik allemaal kapot knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2007 Ik had het in de missie ´Cap the Collector´ de mannen van Sonny Foreli kwamen aan bij de ´Boat Yard´ en ze waren het geld aan het pakken, ik had ze 5 seconden voor Mission Failed de mannen van Sonny Foreli dood, en kon ik verder gaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.