Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Heey.Waar kan ik een snelheidsmeter van Gta SA of VC krijgen.Ik weet niet waar ik moest posten,omdat ik hier in dit forum de eerste keer een topic open :$ Mvg:Gino Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 met de Camera Hack voor GTA SA kan je een Speedometer instellen. kijk hier maar eens: klikkie Volgens mij staat je topic wel goed want het is een mod. en je vraag om hulp. en het is geen texture of model en ook geen scm mod. Reageren
Forgotten Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 ? kan iemand mij de mod geven voor de snelheidsmeter voor vc? hartelijk bedankt Forgotten Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 De "Speedometer Mod" zoals deze wrodt genoemd is er voor Vice City, en voor San Andreas. De mod zorgt ervoor dat er op een willekeurige plek op je scherm een kilometertellertje komt te staan. Vice City Download San Andreas Download Je hoeft dus geen risico te nemen met een eventuele gamecrash via de Camera hack mod, maar kunt simpelweg alléén de speedometer downloaden. Veel plezier ermee! Reageren
Gino99 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Sorry voor deze Über-bumb,maar als je de speed-o-meter hebt gedownload,in welke map moet je hem dan zetten . Vreindelijke groet Gino Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Sorry voor deze Über-bumb,maar als je de speed-o-meter hebt gedownload,in welke map moet je hem dan zetten . De camerahack moet je eerst starten. Vervolgens moet je in het spel op '*' drukken om de functies en dergelijke tevoorschijn te halen. Ik heb er overigens zelf geen ervaring mee, je kunt eventueel hier nog de readme lezen van de camerahack. Tevens zit deze ook bij de download zelf inbegrepen. De speedmeter voor San Andreas in 'Pennywise-The-Clown' zijn bericht moet eerst gestart worden. Vervolgens bepaal je de instellingen (bijv. welke kant hij komt, mph/km) en je drukt op "Load Mod" om de meter te starten. De tweede speedmeter, die voor Vice City, moet je eerst even uitpakken. Vervolgens plaats je het bestand "d3d8.dll file" in de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.