Jump to content

Cesar Vialpando


Tim

Recommended Posts

ik ben nu pas bezig met de missie Cesar Vialpando, daar moet je met een lowrider, de knopjes op de beat indrukken, dus je moet dus als de toets in het rondje komt die toets indrukken, maar ik heb een probleem, ik beweeg goed op de beat alleen iedere keer staat er bad, en ik doe alles goed dus wat zal ik fout doen

;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    12

  • Grand Barthez Auto

    5

  • BrokenTable

    4

  • Gizmo71

    4

Bijv. als je naar link moet, dan kan je je analoog helemaal naar links doen. of maar een klein beetje. En dat deed ik fout. Ik deed mijn analoog helemaal naar links, terwijl dat volgens mij niet moet. Maar dat moet je zelf ff uitvinden, hoe ver je moet drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

je haalt deze missie door meer punten te winnen dan je tegenstander

ps: je kan merken als je het goed doet , als je steeds naar links gaat enzo moet je kijke naar dat pictogrammatje die zegt dat je naar links moet

zodra dit tekentje in het rondje komt moet je hem snel indrukken , als je hem goed gedaan hebt kom er een witachtig rondje omheen

als je em niet haald dan komt er niets overheen

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu pas bezig met de missie Cesar Vialpando, daar moet je met een lowrider, de knopjes op de beat indrukken, dus je moet dus als de toets in het rondje komt die toets indrukken, maar ik heb een probleem, ik beweeg goed op de beat alleen iedere keer staat er bad, en ik doe alles goed dus wat zal ik fout doen

;)

Grappig, iedereen zegt bij deze missie: ik doe alles goed, maar toch haal ik het niet :-)

Kennlijk gaat dan niet alles goed :-)

Je hoeft de rechterstick alleen te bewegen, niet in te drukken! Probeer het eens zonder geluid, misschien kun je je dan beter focussen op het moemnt dat het pijltje in de circel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu pas bezig met de missie Cesar Vialpando, daar moet je met een lowrider, de knopjes op de beat indrukken, dus je moet dus als de toets in het rondje komt die toets indrukken, maar ik heb een probleem, ik beweeg goed op de beat alleen iedere keer staat er bad, en ik doe alles goed dus wat zal ik fout doen

;)

Grappig, iedereen zegt bij deze missie: ik doe alles goed, maar toch haal ik het niet :-)

Kennlijk gaat dan niet alles goed :-)

Je hoeft de rechterstick alleen te bewegen, niet in te drukken! Probeer het eens zonder geluid, misschien kun je je dan beter focussen op het moemnt dat het pijltje in de circel komt.

dat heb ik geprobeert, ik zal kijken wat ik met deze informatie kan

als je de rechter analoog stick indrukt dan doe je het helemaal verkeert, en in het begin af aan had ik al de manier van brokentable gedaan, ik zal de pijltjes proberen te grbuiken maar ik denk niet dat dat werkt

sorry maar ik heb san andreas pas 4 dagen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog wel een tip voor je, zo heb ik hem iig gehaald.

je moet juist NIET naar je score kijken en ook niet kijken of er good of bad staat

gewoon goed concentreren op wat je moet doen en welke kant je op moet

ik hoop dat je de missie nu wel haalt :):)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een k*t- missie vind ik, ik heb hem ook 30 keer over nieuw moeten doen, maar je moet je gewoon goed conentreren. ;) . Ook moet je niet GelijK de richting indrukken als hij in het rondje komt, maar pas als hij echt helemaal in het rondje is, dat was mijn probleem.... <_< . Succes... :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een k*t- missie vind ik, ik heb hem ook 30 keer over nieuw moeten doen, maar je moet je gewoon goed conentreren. ;) . Ook moet je niet GelijK de richting indrukken als hij in het rondje komt, maar pas als hij echt helemaal in het rondje is, dat was mijn probleem.... <_< . Succes... :rolleyes:

dat heb ik geprobeert maar het werkt nog steeds niet, IK WIL GODVERSOMME DIE KUT MISSIE HALEN sorry voor dit, maar ik ben razig

Link to comment
Delen op andere websites

Blijven oefenen

Gewoon blijven proberen en goed op letten wat je doet en wat het scherm aangeeft. Het scherm geeft aan of je te snel of te langzaam bent, pas je hierop aan tot dat het scherm zegt dat je het wel goed doet.

Ik heb deze missie in drie keer gehaald.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...