Jump to content

Cesar Vialpando


Tim

Recommended Posts

dat heb ik geprobeert maar het werkt nog steeds niet, IK WIL GODVERSOMME DIE KUT MISSIE HALEN sorry voor dit, maar ik ben razig

Schelden en ook nog in hoofdletters: moeten moderators geen voorbeeld geven hoe het WEL moet ipv. hiet het niet moet?

(blijven oefenen op die missie, ooit zal het lukken!)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    12

  • Grand Barthez Auto

    5

  • BrokenTable

    4

  • Gizmo71

    4

je moet op niks anders letten alleen op het rondje en als de voorkant van het pijltje er alleen in zit moet je niet drukken alleen als die er helemaal in is en je moet geluid enz. uitzetten dan kan je je beter concentreren

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik geprobeert maar het werkt nog steeds niet, IK WIL GODVERSOMME DIE KUT MISSIE HALEN sorry voor dit, maar ik ben razig

Schelden en ook nog in hoofdletters: moeten moderators geen voorbeeld geven hoe het WEL moet ipv. hiet het niet moet?

(blijven oefenen op die missie, ooit zal het lukken!)

sorry mijn excuses, maar als iets heel lang achter elkaar niet lukt dan flip ik altijd uit, maar ik kan het nergens kwijt dus sorry voor mijn noob gedrag

Link to comment
Delen op andere websites

je moet op niks anders letten alleen op het rondje en als de voorkant van het pijltje er alleen in zit moet je niet drukken alleen als die er helemaal in is en je moet geluid enz. uitzetten dan kan je je beter concentreren

dat doe ik ook, vaak staat er

BAD- to slow!

of

BAD-not so fast

sorry, maar ik heb echt alles geprobeert zelf ZONDER geluid

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets.. Als je bad op het scherm zijn staan maar zelf denkt dat je het goed doet kan dit best zo zijn.. en staat nog steeds bad bij een ''goede sprong'' en als je dan een paar goede sprongen heb gemaakt veranderd dit weer naar Good.

Dus niet altijd denken dat al je sprongen fout zijn :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

mijn pijltje komt precies in het rondje vaak staat er nu GOOD, maar ja dan zie ik dat die andere veel verder is, hoe heeft hij dan in een keer zoveel punten gehaalt, gta san andreas is gewoon een te moeilijk spel voor mensen zo als ik, ik ben al weer wat verder met andere missies, en moet nog die andere missies die sweet je op het laatst geeft nog doen, maar ja, dan moet je wel cesar viapaldo uitpspelen

Dit probleem heb ik ook met dans missies zo als life's a beach, daar kan ik ook nooit winnen omdat ik niet snel genoeg mij punten krijg, maar ik moet ze uitspelen,

en ik kan verder niemand die hier goed in is

dus ik ben bang dat jullie mij niet meer kunnen helpen

sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...