BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 dat heb ik geprobeert maar het werkt nog steeds niet, IK WIL GODVERSOMME DIE KUT MISSIE HALEN sorry voor dit, maar ik ben razig Schelden en ook nog in hoofdletters: moeten moderators geen voorbeeld geven hoe het WEL moet ipv. hiet het niet moet? (blijven oefenen op die missie, ooit zal het lukken!) Reageren
Warrior Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 je moet op niks anders letten alleen op het rondje en als de voorkant van het pijltje er alleen in zit moet je niet drukken alleen als die er helemaal in is en je moet geluid enz. uitzetten dan kan je je beter concentreren Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Handig he, die EDIT-knop! Reageren
thabri Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 ergens in los santos zit zo`n club waar je kan dansen mischien moet je daar eens kijken om te oefenen ...... ik haalde die in 1 keer zo moeilijk vondt ik em niet Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 haha sorry en dan nog een SPAM post erachteraan ook... gaat weer lekker Reageren
Tim Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 dat heb ik geprobeert maar het werkt nog steeds niet, IK WIL GODVERSOMME DIE KUT MISSIE HALEN sorry voor dit, maar ik ben razig Schelden en ook nog in hoofdletters: moeten moderators geen voorbeeld geven hoe het WEL moet ipv. hiet het niet moet? (blijven oefenen op die missie, ooit zal het lukken!) sorry mijn excuses, maar als iets heel lang achter elkaar niet lukt dan flip ik altijd uit, maar ik kan het nergens kwijt dus sorry voor mijn noob gedrag Reageren
Tim Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 je moet op niks anders letten alleen op het rondje en als de voorkant van het pijltje er alleen in zit moet je niet drukken alleen als die er helemaal in is en je moet geluid enz. uitzetten dan kan je je beter concentreren dat doe ik ook, vaak staat er BAD- to slow! of BAD-not so fast sorry, maar ik heb echt alles geprobeert zelf ZONDER geluid Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Probeer gewoon rustig met je ronddraaiknop en kijk niet of er naar perfect sta of bad concentreer je alleen op die knopjes meer niet! That's all :lol: ! Reageren
Dutsj Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Nog iets.. Als je bad op het scherm zijn staan maar zelf denkt dat je het goed doet kan dit best zo zijn.. en staat nog steeds bad bij een ''goede sprong'' en als je dan een paar goede sprongen heb gemaakt veranderd dit weer naar Good. Dus niet altijd denken dat al je sprongen fout zijn :rolleyes: Reageren
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 :o gewoon proberen en ik hoop voor je dat het lukt anders vindt ik et sneu Reageren
Tim Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 mijn pijltje komt precies in het rondje vaak staat er nu GOOD, maar ja dan zie ik dat die andere veel verder is, hoe heeft hij dan in een keer zoveel punten gehaalt, gta san andreas is gewoon een te moeilijk spel voor mensen zo als ik, ik ben al weer wat verder met andere missies, en moet nog die andere missies die sweet je op het laatst geeft nog doen, maar ja, dan moet je wel cesar viapaldo uitpspelen Dit probleem heb ik ook met dans missies zo als life's a beach, daar kan ik ook nooit winnen omdat ik niet snel genoeg mij punten krijg, maar ik moet ze uitspelen, en ik kan verder niemand die hier goed in is dus ik ben bang dat jullie mij niet meer kunnen helpen sorry Reageren
janjoker Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 je hoeft hem alleen maar in te drukken he! en gelijk weer loslaten. Reageren
Tim Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 je hoeft hem alleen maar in te drukken he! en gelijk weer loslaten. dat heb ik ook al gedaan, dat maakt geen Fl*kker uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.