Jump to content

Cesar Vialpando


Tim

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    12

  • Grand Barthez Auto

    5

  • BrokenTable

    4

  • Gizmo71

    4

mym ik denk niet dat dit werkt en dat er veel mensen zijn die cheats willen gevruiken duss

nee idd gebruik geen cheats .. dat is voor watjes die niet gewoon kunnen spele :puh:

wat al eerder in het forum is gezegt .. kijk niet naar dat bad .. dat klopt ook niet altijd en concentreer j all1 om dat rondje .. vraag desnoots je susje ernaast te komen om te vertellen wat je punten szijn en of er bad of good staat dat deed ik ook :puh: concentreer je goed op dat rondje ! echt zo haalde ik m in 3x :D

Link to comment
Delen op andere websites

mym ik denk niet dat dit werkt en dat er veel mensen zijn die cheats willen gevruiken duss

nee idd gebruik geen cheats .. dat is voor watjes die niet gewoon kunnen spele :puh:

wat al eerder in het forum is gezegt .. kijk niet naar dat bad .. dat klopt ook niet altijd en concentreer j all1 om dat rondje .. vraag desnoots je susje ernaast te komen om te vertellen wat je punten szijn en of er bad of good staat dat deed ik ook :puh: concentreer je goed op dat rondje ! echt zo haalde ik m in 3x :D

ja dankje, hierdoor is die dans missie ookal gelukt, helaas heb ik vandaag straf om dat ik iets te enthousiast deed omdat ik een missie had gehaalt, en zo mijn moeder dacht dat ik kwaad werd, maar dat doet er niet toe,

ik ga hetzelfde proberen bij cesar viapaldo

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die misie dat je moet dansen in die auto(lowride missie) al gehaalt maar als het goed is moet je hem nu nog een keer doen allen is ie nu veel moeilijker kan iemand tips geven hoe je hem makelijk kan halen

PS: je moet hem tog opnieuw halen als je het spel wil 100% uit spelen??

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wel een strategie.

eej k heb wel wat ik had er ook eerst moeite mee maar je moet net aan 't eind moet je wel helemaal naar bv links duwen als je hem voelt vibreren dan heb je 50 punten er bij :D

Als 't niej lukt jaah dan moet je de bewegingen uit je hoofd leren :thumbsup:

:gtasign: Groetuu GTA@SA :gtasign:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wel een strategie.

eej k heb wel wat ik had er ook eerst moeite mee maar je moet net aan 't eind moet je wel helemaal naar bv links duwen als je hem voelt vibreren dan heb je 50 punten er bij :D

Als 't niej lukt jaah dan moet je de bewegingen uit je hoofd leren :thumbsup:

:gtasign: Groetuu GTA@SA :gtasign:

Ik heb de missie god zijn dank gehaalt, en kan nu auto's tunen

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn dus echt de missies waar ik fluitend doorheen ga.

Bij mij moet je niet komen met rijden en vliegen want dat ga ik hopeloos door de bochten heen. Gelukkig speel ik het spel met een collega die daar dus sterk in is.

Hij is niet sterk in de zaken waar ik goed in ben (voornamelijk schieten etcetera). :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn dus echt de missies waar ik fluitend doorheen ga.

Bij mij moet je niet komen met rijden en vliegen want dat ga ik hopeloos door de bochten heen. Gelukkig speel ik het spel met een collega die daar dus sterk in is.

Hij is niet sterk in de zaken waar ik goed in ben (voornamelijk schieten etcetera). :lol:

He Niet Zo OpScheppen HE :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...