Jump to content

Cesar Vialpando

Recommended Posts

Geplaatst:
Ook EEn B-Tje op Je Gevoel Van De Muziek Af Gaan EN Goed KIJKEN

Je hebt dit advies al gegeven. Waarom nog een keer?

En dat met die hoofdletters voor elk woord, waarom al die moeite? Het is alleen maar irritant.

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

12

• Grand Barthez Auto

5

• BrokenTable

4

• Gizmo71

4

• 2 weken later...
Geplaatst:
Of je doet het te snel, of te langzaam. (dat had ik )

je moet ook proberen op de muziek mee te gaan... en gewoon die knopjes rusig volgen en dan haal je het naar een paar keer oefenen ... :huh:

Geplaatst:

ik had hem in 1 keer gehaald je meot nergens op letten alleen op de pijltjes ik had ook de volume van mijn tv helemaal laag gezet zodat je je aleen concentreert op de pijltjes en neit op good of bat letten alleeen op de pijltjes

• 1 year later...
Geplaatst:

Je moet gewoon wachten tot het pijltje bij het rondje is en dan drukken.

Als je heb gewonnen komt je zus Kendl en haar vriend Cesar.

Carl krijgt ruzie met hem.

Maar ja dat is het filmpje.

Daarna heb je de missie gehaald.

Geplaatst:

Let niet op de pijltijes je moet gewoon concentreren

bij mij stond er Perfect ik had het iin 1 keer gehaald

als je die dans goed hebt gedaan moet je die auto stelen maar pas op er komen 2 auto's aan

Stap Uit Het auto En vernietig die auto's

en ga nu rustig naar een garage

MISSION PASSED!

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb er ook een probleem mee :/

het lukt me ook nie maar met jullie tips ga ik het proberen

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet veel oefenen. Je moet de cijfers van het numpad gebruiken, deze cijfers zitten helemaal rechts op je toetsenbord. Als het pijltje op je beeldscherm bijv. naar links wijst, dan druk je op het pijltje naar links. Mocht hij er dan precies inkomen of bijna dan druk je al. Mocht je verder met de besturing in de knoop komen, dan kun je het >>hier<< vinden. Scroll even naar beneden en zoek je goedde consule uit.

Het is eigenlijk een beetje een kwestie van timen en veel oefenen. Mocht je er echt niet uitkomen en je hebt het spel op de PC dan kun je dit savegame aanvraag forum gebruiken. Lees goed de regels door!

Veel succes :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dat het niet altijd goed gaat, ligt aan de game zelf.

Als je de no-more-hot-coffee plug-in download dan heb je hier geen of minder last van.

Hier de link:

-klik-

Geplaatst:
Je moet veel oefenen. Je moet de cijfers van het numpad gebruiken, deze cijfers zitten helemaal rechts op je toetsenbord. Als het pijltje op je beeldscherm bijv. naar links wijst, dan druk je op het pijltje naar links. Mocht hij er dan precies inkomen of bijna dan druk je al. Mocht je verder met de besturing in de knoop komen, dan kun je het >>hier<< vinden. Scroll even naar beneden en zoek je goedde consule uit.

Het is eigenlijk een beetje een kwestie van timen en veel oefenen. Mocht je er echt niet uitkomen en je hebt het spel op de PC dan kun je dit savegame aanvraag forum gebruiken. Lees goed de regels door!

Veel succes :cya:

dankje voor de uitleg maar ik heb hem op ps2 (mijn fout moest ik eigelijk zeggen)

maar ik probeer het vandaag wel weer een keer

Geplaatst:
dankje voor de uitleg maar ik heb hem op ps2 (mijn fout moest ik eigelijk zeggen)

No problem!

Hier is de besturing voor de PS2, zo snap je precies hoe alles moet!

Rechter joystick naar voor = Voorwielen [pijltje omhoog]

Rechter joystick naar achter = Achterwielen [pijltje omlaag]

Rechter joystick naar links = Zijwielen Links [pijltje links]

Rechter joystick naar rechts = Zijwielen Rechts [pijltje rechts]

Rechter joystick naar linksboven = Voorwiel Links [pijltje schuin links omhoog]

Rechter joystick naar rechtsboven = Voorwiel Rechts [pijltje schuin rechts omhoog]

Rechter joystick naar linksonder = Achterwiel Links [ pijltje schuin links omlaag]

Rechter joystick naar rechtsonder = Achterwiel Rechts [pijltje schuin rechts omlaag]

Wat tussen [deze] haakjes staat, zo staat het op je TV aangegeven. Nu weetje op welke toets je moet drukken als je weet hoe het pijltje in beeld staat. Nogmaals succes :cya:

Geplaatst:

No problem!

Hier is de besturing voor de PS2, zo snap je precies hoe alles moet!

Rechter joystick naar voor = Voorwielen [pijltje omhoog]

Rechter joystick naar achter = Achterwielen [pijltje omlaag]

Rechter joystick naar links = Zijwielen Links [pijltje links]

Rechter joystick naar rechts = Zijwielen Rechts [pijltje rechts]

Rechter joystick naar linksboven = Voorwiel Links [pijltje schuin links omhoog]

Rechter joystick naar rechtsboven = Voorwiel Rechts [pijltje schuin rechts omhoog]

Rechter joystick naar linksonder = Achterwiel Links [ pijltje schuin links omlaag]

Rechter joystick naar rechtsonder = Achterwiel Rechts [pijltje schuin rechts omlaag]

Wat tussen [deze] haakjes staat, zo staat het op je TV aangegeven. Nu weetje op welke toets je moet drukken als je weet hoe het pijltje in beeld staat. Nogmaals succes :cya:

Dankje ik probeer het zo,

en denkaanhenk ik zal goed timen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...