firmin Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 hoe kan je mods gebruien ?? want ik heb mod instaler al en al geinstalleerd en die mods ook maar hoe kan ik die gebruike moet ik daar voor op een toets drukke ofzo ? Reageren
Rullez Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Beste firmin, Je kan deze multiplayer mod volgens mij downloaden op www.gtagarage.com. Verder kan je natuurlijk ook nog de multi player mods forums bekijken voor tips enz. MVG, Rullez Reageren
firmin Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 en hoe kan ik die dan gebruike en ik vind die multiplayer mod ni koekoek >>> Door patrickw: samengevoegd<<< Reageren
Dastard Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 koekoek Welkom op het forum,firmin,als je steeds blijft doorposten noemt dat dubbelposten,maar nu ffe over die mods,hier op het forum is er een mod sectie. Reageren
firmin Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 maar waar kan ik die multiplayer mod vinde geef mij is de exacte url da ik ineens download Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 en ik vind die multiplayer mod ni De multiplayer mod voor MTA vindt je hier, en die voor SA-MP vindt je hier. Je moet zelf maar even kijken welke je neemt. MTA is vooral gericht op het racen, SA-MP meer op de free-roam, oftewel: het vrije rondlopen. In die laatste kun je overigens ook wapens gebruiken. Dan over het installeren van de mods. SAMI is vooral voor kleine mods, met name voertuigen. Andere, overige mods moet je installeren met de IMG Tool. Als we weten om welke mod het gaat, kunnen we je verder helpen met je isntallatie! Reageren
firmin Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 en wa moet ik daar dan pakke Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Bij SA:MP moet je deze pakken: (Klik voor vergroting) Dus bij 'downloads' -> 'SA:MP 0.1b Client'. Downloaden, en dubbelklikken erop om te installeren. Bij MTA moet je deze pakken: (Klik voor vergroting) Dus gewoon op de homepage, rechtsboven de Client van 1 van de 2 Nederlandse servers downloaden. Ook gewoon simpel downloaden, dubbelklikken en installeren. Veel succes! Reageren
firmin Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 maar ik bedoel een mod dat je bv een auto krijgt ofzo he Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) SAMI (San Andreas Mod Installer) doet alles voor jou, dus als het geïnstalleerd is, ga je in-game zoeken naar de auto die vervangen werd. Voor vindplaatsen van voertuigen kun je altijd op WikiGTA kijken, en met name op deze pagina. Overigens ben ik geen voorstander van het installeren van mods met behulp van SAMI, aangezien je niet weet wat het programma met je spel doet. Ik doe het liever op de ouderwetse manier met de IMG Tool, maar dat terzijde ... Veel succes met je mod! @ -Matthijs-: De link naar MTA doet het niet! Jij hebt staan www.multitheftauot.com , maar het moet natuurlijk www.multitheftauto.com zijn. Bewerkt: 15 april 2007 door Big Boss Reageren
firmin Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 maar stel ik ben aan het spelen op san andreas online en ik wil een jetpack hoe moet ik da dan doen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 maar stel ik ben aan het spelen op san andreas online en ik wil een jetpack hoe moet ik da dan doen ? Dat ligt er aan op welke server je zit. Op de ene server heb je weer andere voertuigen als op een andere. Het is niet zo dat je een cheat invoert en dat er vervolgens iets voor je neus spawnt o.i.d.. Je kan aan de buitenkant van de server ook niet zien met welke voertuigen je kan, dus dat moet je zelf controleren door in de server te gaan. Maar dit geldt sowieso voor alle voertuigen, al kun je meestal in elke server wel met elk voertuig dat je wilt. Nadeel is dat je wel even het voertuig moet zoeken. @ Big Boss: Kwestie van té onzorgvuldig getypt.. Reageren
firmin Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 ik ga meestal naar de pary server stel ik wil een race auto hoe doe ik dat dan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 ik ga meestal naar de pary server stel ik wil een race auto hoe doe ik dat dan Zoals ik eigenlijk net ook al zei, die moet je zoeken. Er zijn geen cheats voor multiplayer games zoals SA-MP of MTA die je even kan invoeren zodat er vervolgens de gewenste auto voor je neus spawnt. Nee, die auto moet je zelf zoeken. In SA-MP staan deze voertuigen geparkeerd op verscheidene plekken en daar moet je dus langs gaan om te kijken of 'jou' auto er staat. Reageren
firmin Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 dus als ik dan een mod gdaan heb moet ik die auto gaan zoeken en trouwens ik speel met samp dus lukt da dan ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.