yvea0 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Kijk jongens, Herinneren jullie die aflevering nog toen "het monster" VLAK voor Eko stond? In "het monster" kon je allemaal flitsjes zien... Dus, ik heb de aflevering gezocht op internet, met succes. Ik zette hem op pauze toen er een flits kwamm en wat zag ik? Ik zag het gezicht van een man, een man uit eko's jeugd. En ik zag een kerk. en zo zag ik nog VEEL meer! Dus, dat monster lees dus een beetje je gedachten![/font] 1 ding begrijp ik alleen niet, nadat eko dood ging "door het monster" Zei hij tegen Locke: You're next' ?????? Alsjeblieft, Yvea By the way: Lost in een tv-serie Bewerkt: 15 april 2007 door yvea0 Reageren
Maxis Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Eem snap er geen bal van , waar gaat dit over, wie is "het mosnter" wie is "eko"??? :? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Eem snap er geen bal van , waar gaat dit over, wie is "het mosnter" wie is "eko"??? :? Volg je de serie "Lost" wel? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Eem snap er geen bal van , waar gaat dit over, wie is "het mosnter" wie is "eko"??? :? Volg je de serie "Lost" wel? Ik wel, ik heb er wel een tijdje niet naar gekeken. Ik kijk dat op de zender 'Prime One', komt bijna altijd 'Lost'... Bewerkt: 15 april 2007 door GTA Monster Reageren
Maxis Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ow "Lost" die tv serie, nee die volg ik niet , ben wel stil Reageren
GTA Monster Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 wel gruwlijk, toch? Euh.... Ja! Lijkt net een Jezus die bidden is ! Reageren
Eros Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Leuk gevonden. Heb ook elke aflevering gevolgd. Maar voor de zomervakantie is het seizoen gestopt. En ik zou niet weten wanneer het terug komt. Maar als het terug komt ga ik het zeker terug volgen, want het is een top serie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.