Jump to content

Rijden

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Think

2

• -IV-

2

• Gino99

1

• profile

1

Geplaatst:

Het lijkt mij niet zo leuk als je zelf moet shakelen.Als je nou bij instellingen mocht instellen of je het wou dan leek het me wel lol

Geplaatst:

Schakelen .. ja zou wel leuk zijn maar dan zou je net zoals Gino99 al zij gewoon bij opties moeten kunnen instellen.

:bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Zou wel een leuke feature zijn, om het nog realistischer te maken. Maar dan moet je wel bij je instellingen kunnen kiezen.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Nee, steek het er gewoon niet in! Ook niet bij instellingen!

Want anders zeggen de gene met schakelen dat je dan slechter bent als je zoner schakelen doet, dus zonder schakelen!

Geplaatst:

Van mij mag het er wel inzitten maar alleen als je het uit kan zetten, het is wel leuk om buiten de storyline uit te zoeken wat er gebeurt als je 80 km/h in versnelling 1 rijd enz. maar binnen de missies lijkt me het irritant.

Geplaatst:
in amerika rijden ze haast alemaal automaat dus zit er ni in denk ik

ja daarom zou schakelen overbodig.

En ik denk dat je knoppen te kort komt op je controller

Geplaatst:

Voor paar zou dat wel leuk zijn maar voor een paar ook weer niet dus. Als het komt dan mag er een uit/aan knop bij zitten in de instelingen!

Geplaatst:

volgens mij is het dan nog altijd het beste dat dat van elke auto afhangt, want als je in het echt een auto pikt kan het ook een automaat of een hand matige versnellings bak zijn

Geplaatst:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aub niet zeg!!!! dat is zo fcuking irritant!

er moet cker wel aande handling worden gewerkt en rijstijl maar dat niet!

Geplaatst:

Nee bedankt dan wordt het te veel opletten inplaats van lekker even relaxt rijden ;) dus doe maar zonder schakelen en een eerder besproken onderwerp benzine laat ook maar weg is niet erg fijn ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...