Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Dit is mijn tweede C4D Signature: PS: mijn render heb ik uit Ferre's Cut-Out Pakket. Bewerkt: 15 april 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
Eros Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 De C4D is mooi geplaatst en de achtergrond is ook mooi. Alleen de kleuren van die render vind ik niet mooi, je kon die beter gewoon laten zoals ze waren. De tekst is anders wel mooi gedaan. 8/10 Reageren
Woetsha Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Zoals Eros al zei : het is een mooie sig zeker de C4D heb je goed geplaatst maar de gele kleuren vallen te veel op dus ik zou er i. p. v. geel, grijs gebruiken ofzo maar geel is een flashy kleur een past niet bij zo'n signature. Maar omdat het toch goede andere kanten heeft geef ik je een 8,5/10. Reageren
Rivel Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 De kleuren passe niet zo mooi bij elkaar! En je render had wat groter egemogen! En die puntjes (dat pattern) is een beetje rommelig, maar je border is wel goed! 7/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Met de kleuren heb je gespeeld je hebt een grijze achtergrond met een c4d misschien ook wat brushes maar meer zie ik hier niet in maak het wat voller en dan gaat het er veel beter uitzien 6/10 Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.