Jump to content

Leuke Mods

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik ben opzoek naar leuke mods :) !

Ik heb de mod van Ghost Town al ( :gaap: Beu gezien.. ) En die van Donald Love zijn Building ( vet ! :D )

Weet er iemand nog andere leuke , mischien handige mods :) ? Ik vind alles wel leuk. Er moet wel een HANDIGE Read Me bij zijn :) .

Alvast Bedankt :cya:

Aeroplane

Edit==> Ik heb een handige site gevonden. Maar heb wel een probleem! Ik wil dus een mod pakken dat LC helemaal is ondergesneeuwd. Ik wil hem downloaden en dan komt dat kadertje van FF hoe dat ik hem wil openen. Wat moet ik dan doen ? :? Ik snap het niet

Danku Dutchy3010 :)

Bewerkt: door Aeroplane
Geplaatst:

Nou, er is wel een site waar je mods kan vinden voor alle GTA games enzo...

Ik ga je de URL niet geven want dat is tegen de regels maare...

als je dit *uche* The GTA Place[/font] nou eens *uche* in Google intypt *uche*. (Hint! Hint!)

>>> Door Bling: Links waarmee je reclame maakt is wel verboden, maar links waarmee je enkel andere mensen helpt, zoals nu dus ook het geval is, is niet verboden. ;) <<<

Nou, er is wel een site waar je mods kan vinden voor alle GTA games enzo...

Ik ga je de URL niet geven want dat is tegen de regels maare...

als je dit *uche* The GTA Place[/font] nou eens *uche* in Google intypt *uche*. (Hint! Hint!)

Sorry , maar -xxx- dat er alles van weet !! Ik vraag het toch maar hé :duh:

>>> Door Bling: Gecensueerd. Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig..<<<

De Intercity Highway is ook handig spul voor GTA 3...

Hij staat ook nog in de download database!

Moet je de mod van " Ghost Town " daarvoor verwijderen ? Want bij mij lukt ie niet :)

Edit=> Jammer , maar ik zal is even kijken wat die mod is :)

Waarom komt dit tevoorschijn en wat kan ik er tegen doen ?

2wdxzsx.jpg

Geplaatst:

GTA 3 opnieuw instaleren, of het een tijdje achter elkaar blijven doen.

Er mogen geen mods geinstaleert zijn!

Geplaatst:
GTA 3 opnieuw instaleren, of het een tijdje achter elkaar blijven doen.

Er mogen geen mods geinstaleert zijn!

Ik zal maar eens proberen zeker.. :)

Geplaatst:

Mocht het niet lukken, dan stop je er maar mee...

Is dit niet wat voor jou?

Info: Je kan hiermee wat RC Voertuigen mee spawnen, en je kan mmissie laden zonder dat je die unlockt door de andere missie!

Geplaatst:

Iets wat Liberty City echt nog mooier maakt is de Liberty Statue mod.

Hiermee wordt het Vrijheidsbeeld ten zuiden van de Callahan Bridge geplaatst, op een eiland genaamd Liberty Island(zoals het ook in NYC heet). Ik heb hem ook en het is echt heel gaaf en gedetailleerd. Je kan ook in het beeld(in de kroon en de toorts). Je kan erheen met de boot, maar ik ga meestal per vliegtuig(want dan oefen ik dát ook gelijk). ^_^

Installatie gaat echt heel makkelijk. :eten:

Geplaatst:
Iets wat Liberty City echt nog mooier maakt is de Liberty Statue mod.

Hiermee wordt het Vrijheidsbeeld ten zuiden van de Callahan Bridge geplaatst, op een eiland genaamd Liberty Island(zoals het ook in NYC heet). Ik heb hem ook en het is echt heel gaaf en gedetailleerd. Je kan ook in het beeld(in de kroon en de toorts). Je kan erheen met de boot, maar ik ga meestal per vliegtuig(want dan oefen ik dát ook gelijk). ^_^

Installatie gaat echt heel makkelijk. :eten:

Als je Real GTA3 instaleerd krijg je dit eiland ook + een schans, maar er is niets te doen op dat eiland...

En de installatie is ook makkelijk, setup starten en klaar. Met een ander 'Intercity Highway Packet' was het mogelijk een brug aan te legen naar Liberty Island.

De orginale naam van het eilandje is 'Miss Liberty Island'.

P.S. Ik weet niet of dit nou offtopic is.

Geplaatst:

Ja, maar je kan er bijvoorbeeld ook weer een GTA IV trailer spoof mee maken, en het maakt het gewoon af, R* heeft het vrijheidsbeeld er niet in gezet maar dit moest eigenlijk wel want het is toch New York. Het geeft je gewoon meer een NYC feeling.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Hey,

Ik heb de mod van Ghost Town al ( :gaap: Beu gezien.. ) En die van Donald Love zijn Building ( vet ! :D )

Weet er iemand nog andere leuke , mischien handige mods :) ? Ik vind alles wel leuk. Er moet wel een HANDIGE Read Me bij zijn :) .

Aeroplane

Edit==> Ik heb een handige site gevonden. Maar heb wel een probleem! Ik wil dus een mod pakken dat LC helemaal is ondergesneeuwd. Ik wil hem downloaden en dan komt dat kadertje van FF hoe dat ik hem wil openen. Wat moet ik dan doen ? :? Ik snap het niet

Mag ik die mod van donald love gebouw????

Hey,

Aeroplane

Mag ik die mod van donald love gebouw????

Ga ik even zoeken, wacht een momentje...

EDIT:

Klik

Bewerkt: door GTA Monster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...