RobbertR Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Ik zit met een aantal problemen! Sinds een tijd functioneerd Station C niet zoals het hoord. De totale ruimte bedraagt namelijk 1,99GB. Daar naast heb ik, als ik sites bezoek zo'n beeld: http://img461.imageshack.us/img461/9825/naamlooscq6.png. Erg vervelend. En ten 3e: Als ik een spel instaleer krijg ik een Error: Error -1607: Unable to Install InstallShield Scripting Run Time. Mochten jullie dingen weten over het een of het ander, vragen kan altijd. Bewerkt: 14 april 2007 door RobbertR Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik zit met een aantal problemen! Sinds een tijd functioneerd Station C niet zoals het hoord. De totale ruimte bedraagt namelijk 1,99GB. Hoeveel zou het moeten zijn? Hoe groot is je harde schijf (en andere partities)? Wat zijn je pc-specs? Hier kunnen we weinig mee (al zou ik heel blij zijn met 1,99GB ruimte, maar dat is een ander verhaal ). Daar naast heb ik, als ik sites bezoek zo'n beeld: http://img461.imageshack.us/img461/9825/naamlooscq6.png. Erg vervelend. Inderdaad vervelend. Waarschijnlijk heb je een tekort aan geheugen of iets dergelijks. Als je de pagina vernieuwd zal die waarschijnlijk wel goed laden. Welke browser gebruik je? En ten 3e: Als ik een spel instaleer krijg ik een Error: Error -1607: Unable to Install InstallShield Scripting Run Time. Ik heb even op Google gezocht en deze pagina gevonden, in het Engels. (Zie ook mijn resultaten) Bij de Nederlandse zoekresultaten (klik) kwam ik op deze site uit. Succes Reageren
RobbertR Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 De browser die ik gebruik is Internet Explorer. Systeem: Microsoft Windows XP Home Edition Versie 2002 Service Pack 1 Computer: AMD AthlonXP 1800+ Kloksnelheid: 1.54GHz 512 RAM-geheugen Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik zal eens proberen jouw te helpen RobbertR, op msn begreep ik je niet helemaal, omdat ik ondertussen de Jackass The Movie 2 aan kijken was, maar dat maakt niet zo heel veel uit neem ik aan. Ik weet niet zeker of het allemaal klopt wat ik zeg in deze post, maar het 'kan' een mogelijke verklaring of oplossing zijn voor de problemen. Ik hoop je met deze post alvast geholpen te hebben. Is jouw ''Station C'' altijd op 1,99GB of variërend? Als het stil staat is er inderdaad wat fout, maar ik denk niet dat ik vanaf hier in kan zien wat het probleem is, misschien zijn sommige mappen overvol geraakt en moet je wat schoonmaken, maar er kan net zo goed iets kapot zijn waardoor jouw schijf niet meer naar behoren functioneert. Dan raad ik je ook aan, indien dat het geval is eens langs de plaatselijk computer zaak/boer te gaan. Dit kan liggen aan het feit dat jouw browser geen CSS accepteerd. Het engie wat je hier aan zou kunnen doen, is de instellingen na kijken of een andere browser downloaden, want veel sites werken tegenwoordig op CSS, een opmaak formulier om in één klap een hele website te veranderen, denk aan een achtergrond kleur bijvoorbeeld. In ieder geval, meer zou ik hier niet op weten, helaas. Dit is een lastig probleem, dit soort dingen treden aak op na interne fouten, deze kun je vaak niet overzien en het lijkt er dus op dat bepaalde dingen beschadigd zijn, je kunt hiervoor het beste even kijken naar de links in Thundercover zijn bericht, want daar weet ik ook geen antwoord op. Hopende je hierbij geholpen te hebben! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.