MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 gatver!! ik heb het spel pas :rolleyes: kan je hem niet krijgen in los santos <_< Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 hij staat onder de sfinxTegen over de ingang van het hotel waar je een hotelsuite kan kopen waar is dat ergens, lol sorry! het is toch in Los Santos he? Nee, de sfinx staat in LV. B) Reageren
MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) ooh je bedoelt ge sfinx :o ik dacht dat jullie over de boxville aant prate waren maar waar kan je die ergens (de boxville dan wel ) ik kom hem maar niet tegen Bewerkt: 2 december 2004 door MonSteR Reageren
loempiaman Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) bij je huis, door het steegje aan je linkerkant, dan staan er rechts tegenover je, een rij met apartementjes of huisjes of flatjes, hoe je ze wil noemen. en dan tussen het laatste en het eennalaatste blok staat de zwarte boxville. let op je kan alleen inbreken tussen 20:00 en 06:00 ofzoiets Bewerkt: 2 december 2004 door loempiaman Reageren
MonSteR Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) Yo loempiaman, thx kheb hem gevonden. sluit jullie deuren maar inwonertjes Bewerkt: 2 december 2004 door MonSteR Reageren
DEF Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 waar kan ik de fcr 900 vinden Reageren
liltuner Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 waar is de hotknife nou? Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 waar is de hotknife nou? Voor de Hotknife moet je alles goud hebben gehaalt bij de autorijschool. <_< Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) hij staat onder de sfinxTegen over de ingang van het hotel waar je een hotelsuite kan kopen waar is dat ergens, lol sorry! het is toch in Los Santos he? hij bedoelde niet dat busje , hij bedoelde de Euros. Dat busje staat tegen over de gym in Los Santos. In een tuintje. En dat busje heet Boxville. Ik zag niet dat je hem al had gevonden Bewerkt: 2 december 2004 door mazzeltje Reageren
liltuner Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 waar onder de sfinx staat de euro's dan? In de bosjes ofzo? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 neeej tussen de 2 wegen die door zijn poten heen gaat Reageren
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 jip ben juist gaan kijken :lol: Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 waar onder de sfinx staat de euro's dan?In de bosjes ofzo? noemt er een auto zo :o :o zaaaaaaaaaalllllllllliiiiiiiiiiiggggggggggg :o Reageren
OG Loc Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ey ik zoek de Slamvan in Los Santos ik ben net weer overnieuw begonnen en ik had hier ergens gelezen dat hij ergens bij een winkel staat in El Corona maar ik heb al gekeken en geen Slamvan IK MOET HEM VINDEN ! want ik wil wel even de PIMP rondhangen in Los Santos Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 hij staat er zeker wel gewoon een paar keer heen gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.