OG Loc Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Oke Dan Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Ey ik zoek de Slamvan in Los Santos ik ben net weer overnieuw begonnen en ik had hier ergens gelezen dat hij ergens bij een winkel staat in El Corona maar ik heb al gekeken en geen Slamvan IK MOET HEM VINDEN ! want ik wil wel even de PIMP rondhangen in Los Santos Als je de P.I.M.P wil gaan uit hangen dan moet je de Broadway hebben. Dan kan je ook nog Pimping missies doen., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Die heb ik al gehaald daarom wil ik meer PIMP auto's hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 voor be the pimp moet je de bullet hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Klopt alleen jammer dat je die niet kan tunen behalve kleur wielen en nitro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 ik zoek de fbi tank uit de laatste missie. weet iemand hoe je die kan krijgen en/of waar die staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Volgens heel veel mensen op dit forum kun je hem alleen krijgen in de laatste missie. Maar dat betwijfel ik. volgens mij is hij vast wel ergens te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Uuuuuuuuuh .. ik kan hem nog steeds niet vinden kan iemand het nog even precies uitleggen waar ie staat .. zal wel aan mij liggen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 O nee jullie hebben gelijk ik heb alleen geen geduld hehehehe .. maar toch THANKS :lol: ik ga er wel een paar keer langs heen en weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) en na die laatste missie, spawned die dan ergens of ben je m dan voorgoed kwijt? ik heb m nl uitgespeeld en heb m niet in n garage gezet ofzo die fbi-spuit-kanon-amfibi-voertuig-achtig-ding dan. Bewerkt: 7 december 2004 door timbof5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Kan iemand mij uitleggen waar je die auto's dan allemaal moet afleveren , is het hetzelfde als bij vc , dat je al die auto's moest verzamelen? En op de eerste pagina las ik iets over import/export , is dat in de haven van SF ? En wat moet je daar precies bij doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 gebruik de zoekfunctie even. Er zijn al zoveel topics over import / export. En daar kun je alles vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) Ik zoek geen auto's voor inport/export garage. maar ik zag in een boek dit staan, het is een auto en een vliegtuig. je kan ze pas na bepaalde missie's vinden. Ik zou graag willen weten of een van jullie ze al heeft gevonden, en hoe ze der uit zien. - PERSONAL TRANSPORT SYSTEM, Rumored to be in development. Look for it after Green Goo at Verdant Meadows. - VTOL FIGHTER, This super jet is on the aircraft carrier in SF. Federal law prohibits us from showing a photo Heeft iemand deze al gevonden????? :huh: Bewerkt: 7 december 2004 door GTAspeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Ik zoek geen auto's voor inport/export garage. maar ik zag in een boek dit staan, het is een auto en een vliegtuig. je kan ze pas na bepaalde missie's vinden. Ik zou graag willen weten of een van jullie ze al heeft gevonden, en hoe ze der uit zien.- PERSONAL TRANSPORT SYSTEM, Rumored to be in development. Look for it after Green Goo at Verdant Meadows. - VTOL FIGHTER, This super jet is on the aircraft carrier in SF. Federal law prohibits us from showing a photo Heeft iemand deze al gevonden????? :huh: In de missie Black Project krijg je de Personal Transport System, kan niet anders. En de VTOL Gighter krijg je in missie Vertical Bird. Kan ook niet anders. Dus geduld :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 is dat niet gewoon de jetpack en de hydra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.