Jump to content

Auto's nodig in SA

liltuner

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• OG Loc

6

• liltuner

5

• Mazzeltje

5

• MonSteR

5

Ey ik zoek de Slamvan in Los Santos ik ben net weer overnieuw begonnen en ik had hier ergens gelezen dat hij ergens bij een winkel staat in El Corona maar ik heb al gekeken en geen Slamvan IK MOET HEM VINDEN ! want ik wil wel even de PIMP rondhangen in Los Santos ;):D:D:D

Als je de P.I.M.P wil gaan uit hangen dan moet je de Broadway hebben.

Dan kan je ook nog Pimping missies doen.,

Delen op andere websites

en na die laatste missie, spawned die dan ergens of ben je m dan voorgoed kwijt? ik heb m nl uitgespeeld en heb m niet in n garage gezet ofzo

die fbi-spuit-kanon-amfibi-voertuig-achtig-ding dan.

Bewerkt: door timbof5
Delen op andere websites

Kan iemand mij uitleggen waar je die auto's dan allemaal moet afleveren , is het hetzelfde als bij vc , dat je al die auto's moest verzamelen?

En op de eerste pagina las ik iets over import/export , is dat in de haven van SF ? En wat moet je daar precies bij doen ? :puh:

Delen op andere websites

Ik zoek geen auto's voor inport/export garage. maar ik zag in een boek dit staan, het is een auto en een vliegtuig. je kan ze pas na bepaalde missie's vinden. Ik zou graag willen weten of een van jullie ze al heeft gevonden, en hoe ze der uit zien.

- PERSONAL TRANSPORT SYSTEM, Rumored to be in development. Look for it after Green Goo at Verdant Meadows.

- VTOL FIGHTER, This super jet is on the aircraft carrier in SF. Federal law prohibits us from showing a photo

Heeft iemand deze al gevonden????? :huh:

Bewerkt: door GTAspeler
Delen op andere websites

Ik zoek geen auto's voor inport/export garage. maar ik zag in een boek dit staan, het is een auto en een vliegtuig. je kan ze pas na bepaalde missie's vinden. Ik zou graag willen weten of een van jullie ze al heeft gevonden, en hoe ze der uit zien.

- PERSONAL TRANSPORT SYSTEM, Rumored to be in development. Look for it after Green Goo at Verdant Meadows.

- VTOL FIGHTER, This super jet is on the aircraft carrier in SF. Federal law prohibits us from showing a photo

Heeft iemand deze al gevonden????? :huh:

In de missie Black Project krijg je de Personal Transport System, kan niet anders.

En de VTOL Gighter krijg je in missie Vertical Bird. Kan ook niet anders. Dus geduld :-)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...