-Richard- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) In de missie Black Project krijg je de Personal Transport System, kan niet anders.En de VTOL Gighter krijg je in missie Vertical Bird. Kan ook niet anders. Dus geduld :-) Is de Personal Transport System dan de jetpack? en de VTOL Fighter dan de Hydra? Bewerkt: 7 december 2004 door GTAspeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tequila Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik zoek de cheetach, die testarosa, ik heb die wel al is een paar keer in San Fiero zien rijden, maar nu ik die nodig heb voor de export heb ik die niet meer tegen gekomen, weet iemand misschien waar die veel rondrijd of staat. Ik heb hem het laatst gezien aan dat hotel in San Fierro waar ge ook zo auto's moet parkeren als portier in zo'n rood costuum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Bij het meeste noordelijke savehouse in de stad LV (de haunted house) staat er 1 vlakbij. Als je die straat uit loopt ga je links en dan staat hij gelijk rechts in een tuin. Heel soms is het ook een andere auto, maar vaak de Cheetah. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik zoek de cheetach, die testarosa, ik heb die wel al is een paar keer in San Fiero zien rijden, maar nu ik die nodig heb voor de export heb ik die niet meer tegen gekomen, weet iemand misschien waar die veel rondrijd of staat. Ik heb hem het laatst gezien aan dat hotel in San Fierro waar ge ook zo auto's moet parkeren als portier in zo'n rood costuum. Je kunt ook gewoon bij de strip even rondrijdn heb je hem ook zo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peet Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Wie o wie kan mij helpen. Ik zoek al zo'n 10 uur de sentinal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.