Jump to content

een game maaken


kevin software

Recommended Posts

En heb je een engine?

wat is dat heet dat toevallig toi ?

EDIT: ja ik heb een enige (irrige of zo iets)

oke wat heb ik nu almaal al ?

==een wereldje== gemaakt met 3dsmax

==een voertuigje== gemaakt met 3dsmax

==een enige==

wat heb ik n og meer nodig?

EDIT:

(sorry voor dubbel post)

>>> Door Preddy: Samengevoegd ;)<<<

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel: Scripten. Dit kan echter jaren duren, dus wees geduldig ;)

Jaren duren om een autotje te laten bewegen? :-(

Dream on, 2 uurtjes hooguit.

Hij wil een heel spel maken, hij gaat eerst proberen om de auto te laten bewegen. Als je in je eentje een spel gaat maken, en dan praat ik over een fatsoenlijk spel, dan is het nogal wat werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb je veel meer tijd nodig om een spel te maken. Natuurlijk wel jaren.

Maar als je een auto wilt laten rijden dan is het echt niet 1 jaar, of geeneens 1 maand. Als je een duidelijk en goed tutorial hebt gevonden op Google of Tutorial website's, dan vind je er vast wel eentje. Dan kan je het zo maken.

Stel je hebt gewoon een bal gemaakt en je wilt het laten bewegen, dat kan binnen 1 dag gemaakt zijn. Stel je wilt echte duidelijke bewegingen maken dus je ziet echt de bal rollen dan kan het wel wat langer duren.

Idem dito voor een auto; stel je wilt de auto laten rijden, dan kan het ook zo gebeuren, maar stel je wilt echt de wielen instellen dat als je op het knopje ^ drukt de wielen ook bewegen, en als je de pijltoets < inklikt de wielen ook meegaan, ja dat is wel moeilijk.

Een game is niet 1,2,3, gemaakt. Je moet er de tijd voor nemen en zeker als je een goede mooie game wilt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...