Jump to content

probleem vice city


hielkeh

Recommended Posts

ik heb een probleem met vice city.

ik speel het op de pc,eerst liep hij soms vast en moest ik ctrl+alt+delete doen,

toen heeft mijn vader hem op windows 98 gezet(ik heb een xp) want dat stond als tip op internet(weet niet waar).

dat hielp maar ik kan alsnog geen vuur zienvan bijv. een molotov coctail,of als je auto in de fik staat.

ik zag trouwens ook niks in de missie demolition man toen het gebouw ontplofte.

weet iemand wat ik moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen;

Check je instelling,mishien kan je '98 VC niet aan en moet hij enkele dingen laten vallen?

IB

neej voor dat hij op windows 98 stond en hij dus nog op xp stond had ik dat probleem ook al.

Link to comment
Delen op andere websites

hm... misschien is er iets gewijzigd.

Ik raad je aan het spel opnieuw te installeren om te kijken of er iets veranderd. Is dit niet zo dan zou het misschien aan de CD kunnen liggen. Ik weet niet wanneer je hem opgehaald hebt, maar je zou hem kunnen proberen in te ruilen voor een nieuw spel als je het probleem uitlegd.

Link to comment
Delen op andere websites

hm... misschien is er iets gewijzigd.

Ik raad je aan het spel opnieuw te installeren om te kijken of er iets veranderd. Is dit niet zo dan zou het misschien aan de CD kunnen liggen. Ik weet niet wanneer je hem opgehaald hebt, maar je zou hem kunnen proberen in te ruilen voor een nieuw spel als je het probleem uitlegd.

ik heb hem al opnieuw geinstalleerd,ik denk dat k inderdaad maar ga ruilen.

bedankt voor de tip.

Gebruik je modding?

nee,ik ben er wel naar aan het kijken,dat lijkt me wel leuk

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd... Gebruik voortaan even de "bewerk"-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je nog zou kunnen proberen is om het bestandje gta_vc.set te verwijderen. Deze vind je onder GTA Vice City User Files , in Mijn documenten map.

Hierin wordt informatie over de hardware/OS/driver configuratie opgeslagen. Als je het bestandje verwijderd, maakt Vice City weer een nieuwe aan op basis van de gedetecteerde configuratie.

Je bent dan helaas ook je settings kwijt, zoals key-mappings, maar die zijn vrij makkelijk via het menu van VC weer te herstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je nog zou kunnen proberen is om het bestandje gta_vc.set te verwijderen. Deze vind je onder GTA Vice City User Files , in Mijn documenten map.

Hierin wordt informatie over de hardware/OS/driver configuratie opgeslagen. Als je het bestandje verwijderd, maakt Vice City weer een nieuwe aan op basis van de gedetecteerde configuratie.

Je bent dan helaas ook je settings kwijt, zoals key-mappings, maar die zijn vrij makkelijk via het menu van VC weer te herstellen.

bedankt,maar blijven mijn opgeslagen bestanden dan nog wel bewaard,ik heb ze voor de zekerhijd gekopieerd en in een andere map opgeslagen?

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt,maar blijven mijn opgeslagen bestanden dan nog wel bewaard,ik heb ze voor de zekerhijd gekopieerd en in een andere map opgeslagen?

Je savegames en je instellingen van GTA staan los van elkaar, dus ja, je savegames zullen geen hinder ondervinden bij het verwijderen.

ik heb ook een probleempie , ik wil die pizzaboy spelen maar ik kan die pizzas maar niet afgeven op welke knop moet ik dan drukken ( ik speel op playstation 2 )

Je moet sowieso naar links of rechts kijken en vervolgens op de 'attack' toets drukken. Zo gooi je de pizza naar de aangegeven peds op de map. Hoe het precies zit met de PS2 weet ik niet, maar ik denk dat je vergeten bent naar links of naar rechts te kijken. Succes in ieder geval verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...