Jump to content

PIMP ME CONTEST - STEMTOPIC => Winnaar Jorge_F!

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ewoud

3

• Eros

2

• NandroDavids

2

• Rivel

2

Geplaatst:

1: JorgeF - Erg origineel en mooi uitgewerkt

2: Ice Cold Killa - De VC sfeer komt erg mooi uit, vooral door het "blousje"

3: -Matthijs- - Simpel maar pakkend/mooi!

Geplaatst:
1.J -Mathijs-
Hmmm, van gedachten veranderd :puh:

Maar goed, ik zal ook even stemmen:

1. Jorge_F

Tsja, het is dan wel geen Bierforum.nl maar de humor zit er wel in. Ik vind deze erg humoristisch en verdient daarom een eerste 'plak'.

2. .Antonio

Jouw PF(Persoonlijke Foto) heb je mooi bewerkt en de accesoires ie hij op en aan heeft zijn er mooi opgeplakt. Niet humor, maar wel mooi bewerkt, een tweede 'plak' voor jou!

3. .Djanick

Tsja, deze is erg leuk en is ook erg mooi, ik heb weinig commentaar op jouw Mexicano ( :eten: ) maar ik vind hem niet een eerste of tweede plek waard en geef hem dus een 3e.

VWO-er wenst jullie allemaal succes met de PIMP ME CONTEST :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

winnaar.png

Ik wil elke deelnemer bedanken voor jullie inzending. Door jullie deelname is deze contest echt een succes geworden. Ben dan ook blij om de winaars bekend te kunnen maken.

*Tromgeroffel*

Op de eerste plaatst is geeindigd met zijn versie van de echte Homo Sapien

1e prijs

Jorge_F

jorgefverkleind.png

Met 44 punten is hij de terechte winnaar. Deze handtekening krijg je dan ook als officele prijs

winnaarsignjorgef.png

*Tromgeroffel*

Op de tweede plaatst is geeindigd met de echte imitatie van Tommy Vercetti

2e prijs

Ice Cold Killa

icecoldkilla.png

*Tromgeroffel*

De derde plaatst wordt toegekend aan de voortvluchtige mexicaan van

3e prijs

.Djanick

djani.png

Nogmaals iedereen bedankt voor zijn inzet en de winnaars dubbel gefeliciteerd!!

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Alle drie van harte gefeliciteerd met jullie overwinning!! Leuk dat jullie drie ook allemaal in mijn top 3 kwamen bij het stemmen. :) Natuurlijk krijgen jullie ook een extra prijs, bij elke contest die in het Graphics Forum wordt gehouden worden er punten uitgedeeld voor in het ranking topic.

Jorge_F krijgt 3 punten!

Ice Cold Killa krijgt 2 punten!

.Djanick krijgt 1 punt!

Geplaatst:

1.
Jorge_F

2.
Ice Cold Killa

3.
.Djanick

Ik denk dat ik het al met al wel eens kan zijn met de uitslag...

Hartelijk gefeliciteerd met je overwinning Jorge_F, ik vind het volkomen verdiend. Alleen jammer dat er in de winnaarshandtekening een typfout zit, maar zie het maar zo: Het is in ieder geval een unieke signature :puh:

Nog even mijn complimenten richting Ewoud voor het leuke idee van deze contest. Erg origineel bedacht en de organisatie verliep volgens mij prima. Netjes gedaan :tu:

Geplaatst:

Gefeliciteerd Jorge, jouw bierfanaat(of die Homo Sapien) is een terechte winnaar! Ook Ice Cold Killa en .Djanick hebben hun best gedaan en hebben ook een mooi plekje op het podium, jullie ook gefeliciteerd! Ik had het bijna goed :7:

1. Jorge_F

Tsja, het is dan wel geen Bierforum.nl maar de humor zit er wel in. Ik vind deze erg humoristisch en verdient daarom een eerste 'plak'.

2. .Antonio

Jouw PF(Persoonlijke Foto) heb je mooi bewerkt en de accesoires ie hij op en aan heeft zijn er mooi opgeplakt. Niet humor, maar wel mooi bewerkt, een tweede 'plak' voor jou!

3. .Djanick

Tsja, deze is erg leuk en is ook erg mooi, ik heb weinig commentaar op jouw Mexicano ( ) maar ik vind hem niet een eerste of tweede plek waard en geef hem dus een 3e.

Geplaatst:

Bedankt voor iedereen die op me gestemd had :).

Echt gaaf dat ik gewonnen heb, zo zie je maar wat je kan doen in een melige bui :clown:.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...