Jump to content

Submissies !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Standaard zou ik Hitman echt willen zien, dat je op je telefoon kan worden gebeld en dat ze je dan vragen om een bepaald persoon te vermoorden, dan kan je accepten of niet en dan begint je submissie.

Ook zou ik graag dat pakjes bezorg ding willen doen, maar dan bij deuren en niet zo nep bij noodle dinges in LCS: als mensen noodles bestellen moet je het bij ze thuis bezorgen en niet voor ze op de stoep gooien :duh:

Uhm, honden uitlaten zou cool zijn maar dat kan niet aangezien R* geen dieren in GTA willen doen (mee eens trouwens)

En paintball gevechten in central park :tu: lijkt me heel lijp

En busdriver

Alles moet gewoon blijven behalve noodle punk en pizza boy omdat t simpelweg lame was: op zo'n kut brommer shit op de stoep gooien

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    5

  • Only GrandTheftAuto

    4

  • Naudin

    4

  • b4rtsimps0n

    4

De submissies van de voorbije GTA's waren/zijn leuk en hopelijk blijven de meeste ook in GTA-IV.

Wat de voorstellen betreft, zijn er heel wat goeie bij zoals de krantenbezorger of huurmoordenaar. Natuurlijk zouden kunnen we ook fotograaf of paparazzi spelen en hopen dat de genomen foto's goed genoeg zijn om in (roddel)blaadjes te verschijnen. Of private chauffeur spelen van één of andere artiest/politieker die je belt en zegt dat hij naar verschillende plaatsen moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey xxx we hebben ook Import Export in GTA VC, VCS en LCS. :duh:

Die Import/Export in Vc is van bedrijven missies , dus dat heeft nix te maken met Submissies.

En in Lcs is het er niet !! , en toevallig ben in Vcs vergeten !! (ben ook maar een mens)

:ch:

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop idd huurmoordenaar missies, en dat je op je bmx je door new york moet crossen en over auto's heen kunt bunny hoppen enzo om je pakjes op tijd tye bezorgen :puh: Ik hoop trouwens dat de Paramedic missies met 2 levels worden ingekort nummer 11 en 12 worden echt té saai en duren zooooo lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Huurmoordenaar lijkt me wel vet:

Dan wordt je gebeld (Net als in San Andreas dat Cesar jou belt)door mensen die willen dat jij iemand omlegt.

en je kan kiezen tussen Yes of No.

en hoe verder je komt hoe moelijker ze worden.

en als bonus per 10 moorden krijg je een sterker wapen om te moorden.

Als je 100 moorden heb gepleegt krijg je een Infrarood Sniper cadeau.

Drugsdealer met boten door de rivieren van NY lijkt me ook wel leuk.

en natuurlijk Banken overvallen.

dat je personen van je gang moet recruteren en dan met een 4d auto (Chrysler 300C :puh:) naar een bank moet rijden en dan naar binnen gaan. en binnen werkt het ong. als The Job in VC

Link to comment
Delen op andere websites

Gone In 60 Seconds, op verzoek auto's jatten dus niet zoals in Import/export maar op zelfde manier als in de film

Exclusieve auto's afleveren die klanten besteld hebben.

Vips rondrijden in hummers, limousines of andere exclusieve auto's

Komt nog meer.... maar daar moet ik nog even over nadenken

ValetParking vond ik ook wel leuk uit SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zelf ook weer een nieuwe ..

Dat je met vrachtwagens grote spullen op moet halen , en daarna bijvoorbeeld weer overplaatsen in busjes en die dan ook weer vervoeren. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Leuk Topic! Ik doe graag submisies en hoop dat er ook nog leuke bij gaan komen :)

Nieuwe:

  • Metrorijder ( niet verwarren met Freight missies )
  • Delivery Guy ( Pakjes leveren )
  • Buschauffeur

Die zeker moetten blijven

  • Paramedic
  • Taxi Driver

Eigelijk maakt het niet veel uit! Laat ze ons maar verassen :D

Delivery Guy bestaat al: je kunt in iedere stad pakjes afleveren in bepaalde tijd voor geld

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...