Jump to content

Submissies !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    5

  • Only GrandTheftAuto

    4

  • Naudin

    4

  • b4rtsimps0n

    4

Hey , tot nu toe hadden alle gta's submissies.

Vigliante : Gta III - Gta Vc - Gta Sa - Gta Lcs - Gta Vcs

Paramedic : Gta III - Gta Vc - Gta Sa - Gta Lcs - Gta Vcs

Fire Fighter : Gta III - Gta Vc - Gta Sa - Gta Lcs - Gta Vcs

Taxi Driver : Gta III - Gta Vc - Gta Sa - Gta Lcs - Gta Vcs

Import/Export : Gta III - Gta Sa

Pizza Boy : Gta Vc - Gta Sa - Gta Lcs

Noodle Punk : Gta Lcs

Trash Dash : Gta Lcs

Air Rescue : Gta Vcs

Bedenk nu nieuwe submissies , maar het moeten wel submissies zijn die in New York ook echt passen.

Zeg ook wel submissies je nog wilt behouden in Gta IV !

:bier:

allemaal eruit

zelf kan ik er geen bedenken

Ik vond die submissies egt niks aan

Import-Export was nog wel veel aan te verdienen maar derest was niks aan

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. de Pizzaboy rijd wel rond maar er zijn geen missies mee te doen. :Y

Hoe dan ook. als zijmissie lijkt afpersing net als in The godfaather wel leuk. alleen moet het dan niet zo gigantisch grote zijmissie zijn als in dat spel.

Je kan er wel missies mee doen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Pizzaboy zit niet in GTA SA hoor

Waarschijnlijk bedoelde hij er de Courier Missies mee. Dit is wel met een faggio, en de burger shot, dus op zich is het te vergelijken. Daarnaast is het ook met een BMX en een Freeway.

Als aanvulling op het lijstje van Only GrandTheftAuto, er waren ook nog de Pimping Missies, Freight Missies, Trucking Missies, Quarry Missies, Valet Missies (allen GTA San Andreas), Distribution (GTA Vice City), Car Salesman (GTA Liberty City Stories), en ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn. :)

Tot slot even mijn mening: ik vind dat deze vrijwel allemaal terug moeten komen, omdat:

1. Ze zorgen voor onder andere geld

2. Bijvoorbeeld de taxi-missies ervoor zorgen dat je de stad leert kennen

3. Het gewoon bij GTA hoort

Alleen import/export mag weg, want dat vind ik altijd erg vervelend :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik zo'n submissie fan ben.. Maar ik vind gewoon dat submissies in GTA horen, dus ook in IV :)

Edit: Sorry, ik zag al dat Dutchy precies hetzelfde in haar bericht had staan :puh:

>>> Door Dutchy3010: Het is een mening, dus dan mag je best zeggen wat iemand anders zegt. Wij hebben blijkbaar dezelfde mening ^_^ <<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat een Politie, brandweer en ziekenhuis missie's eruit zijn omdat het zo onrealistisch is. Waarom zou de politie je standard bedragen geven omdat je een paar criminelen op lompe wijze aan hun einde brengt. En dat iemand op eigen houtje gewonden naar het ziekenhuis brengt is ook niet echt geld waard. En met een gejatte brandweerauto een paar brandjes gaan blusen is al helemaal onverantwoordelijk.

Ik hoop eigenlijk alleen op Submissie's die particulieren je meegeven, of dit nu legaal of illegaal is (vooral legale karweitjes lijkt me fijn ^_^ ).

Wat mij in ieder geval leuk lijkt is auto's parkeren (net zoiets als bij dat hotel in SA San Fierro). Ook chaffeur van een of andere rijkaard zou wel relaxt zijn (een beetje rondtouren in een limo).

En het beste idee van dit topic is huurmoordenaar. Als ze dat goed uitwerken ga ik daar vaak van gebruik maken, maar niet dat je zelf kan kiezen wanneer je eens iemand afmaakt, maar dat je gebeld wordt als ze een klus hebben. En dat je daar dan een paar dagen mee bezig bent (dus niet een sniper pakken en met 1 schot een paar duizend dollar binnenhalen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...