Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De shapes zijn wel mooi erop! En de BG is mooi gemaakt, enkel vloeken de kleuren van je render bij je bG, maar voor de rest is hij giga mooi! Leuk afgewerkt! 9/10

Rivel

Bewerkt: door Rivel
Geplaatst:
De shapes zijn wel mooi erop! En de BG is mooi gemaakt, enkel vloeken de kleuren van je render bij je bG, maar voor de rest is hij giga mooi! Leuk afgewerkt! 9/10

Rivel

ik heb de kleuren van de BG en render express niet op elkaar laten letten, als ik een blauwe render had gebruikt zou die teveel in de BG verdwijnen

thnx voor je rate :bier:

Geplaatst:

Hele leuke signature leuke brushes verder alleen text kan wel wat beter border vind ik ook leuk past erbij en je hebt een leuke render gekozen een 9,5.

Geplaatst:

Deze keer heb je vetor brushes gebruikt je hebt het heel goed gebruikt maar de kleur vind ik niet passen bij de renders en je zou het wat meer effecten kunnen geven ,dat ziet het er mooier uit .

Lettertype vind ik niet gepast je moet een andere font nemen en dan gaat het veel beter uitzien

6/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:
Deze keer heb je vetor brushes gebruikt je hebt het heel goed gebruikt maar de kleur vind ik niet passen bij de renders en je zou het wat meer effecten kunnen geven ,dat ziet het er mooier uit .

Lettertype vind ik niet gepast je moet een andere font nemen en dan gaat het veel beter uitzien

6/10

Greetings .Syfes

eerlijk gezegd vind ik het jammer dat signatures zwaarder gerekend worden als de font niet mooi is of iemand anders niet aanstaat, het gaat tenslotte om het plaatje zelf en niet om een paar letters die er op staan, die letters gebruik ik alleen zodat niemand het kan rippen

maar toch bedankt voor je rate :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind het tech gebeure allemaal heel mooi, maar misschien een beetje te veel.

dat gedeelte van je sig vind ik dus goed.

maar ik vind de render erin niet mooi.

de kleuren passen niet, en je hebt een kleine open ruimte.

het geweer enzo is er mooi in verwerkt.

volgende keer zelfde met tech, maar andere render.

goed gedaan,

7,5/10

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:

6/10

Greetings .Syfes

Syfes, ongeveer al de rates die je geeft geef je een 6... dat is een beetje gek :?.

Ik rate dan maar :).

Ik vind dit de mooiste sig de je gemaakt hebt .Djanick :). Je hebt de achtergrond goed gebrushd. Die scanlines heb je er goed overheen gedaan, alleen jammer dat zo over de gun gaan van de render.

Je hebt die "flow" om je render heen goed gedaan.

De tech brushes maken de signature echt af, ik vind ze mooi gedaan alleen passen die pijlen er niet echt bij, net als die rondjes.

Het font is idd niet zo mooi, maar daat valt verder niet veel aan te doen.

83% - Mooie sig .Djanick! KUTGW!

Geplaatst:

Ik vind dat je de signature zeer mooi hebt gemaakt maar alleen verpest de blauwe kleur het.

Je zou beter wat rood nemen zou passen bij de render. De overgang van de render naar de achtergrond vind ik ook zeer goed gedaan. :tu:

Ik geef voor deze signature een 8/10.

Woetsha.

Geplaatst:

thnx voor de rates, uit de rates heb ik kunnen opmerken dat:

- zelfde kleuren moet gebruiken *zal ik volgende keer proberen*

- andere font moet nemen *daar doe ik niet aan dus ^^*

- geen cirkels en lijntjes :puh:

:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...