Jump to content

Nieuwe Signature Rate please!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mensen hier nieuwe Signature heb wel even de tijd voor moeten hebben maar hijs gelukt!

mooi2xd9.jpg

Cijfer?

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Grappig! Render is mooi en leuk, BG past goed bij render, enkel zou ik je pattern niet in het wit doen en van je patteren de opacity wat omlaag doen, De effecten zijn ook wel mooi! Maar je border zou wat dicher bij de rand mogen van je sig. ! 9/10

Geplaatst:
Grappig! Render is mooi en leuk, BG past goed bij render, enkel zou ik je pattern niet in het wit doen en van je patteren de opacity wat omlaag doen, De effecten zijn ook wel mooi! Maar je border zou wat dicher bij de rand mogen van je sig. ! 9/10

hij heeft zijn border gewoon bij de rand maar wss heeft hij border gedaan van 1px zwart toen 2px wit en toen *denk ik* weer 2/3 px zwart, daardoor krijg je dat het middenstuk iig doorzichtig is *als je hem op overlay zet*

maar de rate,

het is wel een mooie sign voor een "beginner"

omdat het qua effecten het meest op de standaard dingen is gericht zoals de motion blur

als ik jou was, zou ik zoals rivel al zegt, de pattern op een lager opacity zetten *rond de 40/50 denk ik*

7/10

Geplaatst:

Dit vind ik zeker mooi ,je bent verbeterd .

De effecten vind ik heel mooi gedaan ,brushes zijn hier mooi,stroke is mooi ik kan hier niet veel op zeggen

9/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Dankje .Syfes alleen vind jammer dat ik hem niet kan gebruiken hij is 119KB en dat mag hier toch niet?

Geplaatst:
Dankje .Syfes alleen vind jammer dat ik hem niet kan gebruiken hij is 119KB en dat mag hier toch niet?

100Kb is inderdaad het maximale. Hier kun je het nog een keertje nalezen.

Dan je sig, ik vind hem erg vet. De background past er prima bij, en de border zorgt ervoor dat het een soort uitlopend effect heeft. De renders zelf zijn helemaal geweldig :D

8/10, KUTGW :tu:

Geplaatst:

Inderdaad, een signature mag maximaal 100kb zijn en een afmeting hebben van 500x150 pxl. Jouw sig heeft een afmeting van 400x152 pxl en is qua kb's ook iet wat te groot.

Ik heb hem even voor je aangepast zodat je hem ook op dit forum kan gebruiken:

untitled1ky5.jpg

[img=http://img218.imageshack.us/img218/1408/untitled1ky5.jpg]

:)

Geplaatst:

Inderdaad, een signature mag maximaal 100kb zijn en een afmeting hebben van 500x150 pxl. Jouw sig heeft een afmeting van 400x152 pxl en is qua kb's ook iet wat te groot.

Ik heb hem even voor je aangepast zodat je hem ook op dit forum kan gebruiken:

untitled1ky5.jpg

[img=http://img218.imageshack.us/img218/1408/untitled1ky5.jpg]

:)

Super thanks Ronald! top jongens! :tu::tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...