White Gold Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 In de afgelopen paar weken heb ik op papier weer een paar nieuwe creaties neergezet. Ook heb ik m'n kleurpotloden uit de kast gehaald en het resultaat daarvan ziet u hier. Tropical paradise: Carbon Car: Ik weet dat het perspectief niet zo goed is bij deze auto op de weg, maar dat hinder niet erg . Rates, comments & tips zijn welkom . *Houd je ogen open, want ik ben ook weer bezig met een aparte, maar leuke tut!* Reageren
Terreurorist Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Hey, White Gold echt serieus, ze zijn allebei VERY NICE! uhh ik vind de tweede persoonlijk vetter. misschien bij de eerste een beetje meer diepte, en bij de tweede idd ja beetje meer perspectief. cijfers: eerste: 8/10 tweede: 9/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 hey whitegold, je maakt opzich mooie tekeningen maar wat je zelf al zegt over tekening 2, je perspectief is echt niet goed. bij tekening 1 weet ik niet of het nou een bocht is die hij maakt of dat het een waterval word als het een waterval zou zijn: kan je die bomen links beter weglaten een bocht: als iets dichter bij je komt word het ook groter weergegeven en dat heb je juist andersom gedaan want na de bocht is het water smaller geworden bij tekening 2 heb je een weg getekend en daarop een auto overdwars, maar je auto lijkt te liggen omdat hij geen 3D erin heeft zitten en dat is erg jammer voor plaatje 1 een 7 plaatje 2 een 6 hoop dat je volgende tekening beter is Reageren
Rivel Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Dit is een meesterwerk, enkel zou ik nog wat werken aan de shaduwen enzo! Vooral bij de tweede, geef die auto een schaduw! Ik geef je er een 9/10 vor Rivel Reageren
White Gold Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Bedankt voor de rates en comments! Dit was btw de eerste auto die ik heb getekend. Want ik ben niet zo goed in auto's met perspectief dus die laat ik meestal achterwege . En bij Tropical Paradise moet het inderdaad een waterval zijn . Misschien nog meer mensen? Bewerkt: 16 april 2007 door White Gold Reageren
Terrorist Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Hey, White Gold echt serieus, ze zijn allebei VERY NICE! uhh ik vind de tweede persoonlijk vetter. misschien bij de eerste een beetje meer diepte, en bij de tweede idd ja beetje meer perspectief. cijfers: eerste: 8/10 tweede: 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.