M4X Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Ik loop alweer een tijdje rond met deze Assasins Creed signature, en nu wil ik hem een keer laten raten. Misschien vinden jullie het niet al te origineel, maar mijn laatste Assasins Creed signature, die alweer uit 2006 dateert, was totaal anders dan deze. Alvast bedankt voor de rates! Bewerkt: 15 april 2007 door M4X Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 render: je hebt mooi gebruik gemaakt van je render *jammer dat deze render alleen zo vaak voor komt en daardoor de orginaliteit ervan helemaal verdwijnt* BG: je BG is ook goed gedaan, volgens mij al eerste bg gewoon soft brush en als tweede de iets drukkere, maar als je er langer naar begint te kijken word die toch slechter vind ik zelf. Font: Font is opzich ook wel mooi maar hij is *de assasins creed* slecht uitgeknipt want je ziet nog witte stukken erbij en je text M4X kon je beter ook zwart maken cijfer: 8 het kan zijn dat deze rate je bekend voorkomt, ik heb deze sign ook bij je battle gedaan alleen had toen geen cijfer Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ik ben het niet met .Djanick eens ik ten eerste je hebt een leuke render en achtergrond past goed bij de render je border is ook goed je naam is ook heel leuk hoe je dat zo gemaakt hebt en daarom 9,5. Reageren
M4X Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Bedankt voor jullie rates .Djanick en Muay Thai, ik heb het logo even wat aangepast, ik was inderdaad een beetje slordig bij het uitknippen, en op een donkere achtergrond zie je dat altijd goed Ik heb de tekst ook even iets naar rechts gemoved, dat vond ik zelf wat beter staan. Dit is het resultaat; Nog meer rates? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 de achtergrond is mooi en abstract en past goed bij de render, de render is heel goed uitgeknipt rate: 8.0 Reageren
profile Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mooi heel mooi Ik geef een 9.Ik vind hem mooi.Heel mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.