Jump to content

Kun jij mods etc. in vice city installeren?  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Kun jij mods etc. in vice city installeren?

• Nee
      12
    • Ja
      5
    • Mods??
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb laatst een auto en een moter gewdonwload voor gta 3 maar ik weet niet waar ik heb hem moet neerzetten als ik hem gewoon bij de map zet waar ik gta heb geinstaleerd zegt hij dat ie hem daar niet kan kopieren wie weet waar ik da moet neerzette ???

Geplaatst:
ik heb laatst een auto en een moter gewdonwload voor gta 3 maar ik weet niet waar ik heb hem moet neerzetten als ik hem gewoon bij de map zet waar ik gta heb geinstaleerd zegt hij dat ie hem daar niet kan kopieren wie weet waar ik da moet neerzette ???

Lees de instructies die erbij zitten!

Meestal lossen die al de meeste problemen op.

Geplaatst:

Mods lukt meestal wel, maar auto's van internet zoals Lamborghini en andere sportwagens verneuken meestal heel mijn spel!!

De meeste hebben geen goeie readme, onvoldoene bestanden/tekstregels en sommigen hebben een installeer programma wat niet werkt!!

Ik heb tot nog toe nog maar 2 auto's (perfect) kunnen installeren, de Go-kart (vervangt BF Injection) en de Getunede Kuruma.. <_<

Geplaatst:

en als er echt mensen moters voor gta 3 kunnen maken dan zouden die er eigelijk wel vast in moete zitte zonder dat je er iets voor moet instalere ofzo

Geplaatst:
en als er echt mensen moters voor gta 3 kunnen maken dan zouden die er eigelijk wel vast in moete zitte zonder dat je er iets voor moet instalere ofzo

Nou ja, ze kunnen er niet alle motors in stoppen natuurlijk..

Want dan zou het spel wel erg groot zijn qua MB!

En ze kunnen er niet alleen maar vette bakken in stoppen, omdat het wel realistisch moet blijven.. ;)

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Als er nu een mod was dat je heel lang in een dodo kon blijven vliegen was het natuurlijk wel leuk, kon je gewoon heel liberty city afvliegen.

Geplaatst: (bewerkt)

als je mods wil installeren gebreuk gta_mod_installer_v3.0.zip hij vraagt of hij een bank up moet maken altijd jah zeggen en klaar is kees :D

Bewerkt: door eggie123
Geplaatst:
als je mods wil installeren gebreuk gta_mod_installer_v3.0.zip hij vraagt of hij een bank up moet maken altijd jah zeggen en klaar is kees :D

haha bank up :D

ja ik gebruik ook "gta_mod_installer_v3.0.zip" B)

Geplaatst: (bewerkt)

haha bank up :D

ja ik gebruik ook "gta_mod_installer_v3.0.zip" B)

ik bedoel uitraat bAck up

Bewerkt: door eggie123
  • 1 maand later...
Geplaatst:

als ik een auto hebt gedownload staat daar openen met.... maar dat weet ik niet dus met welke programma moet ik die auto openen.En die readme is engels ik snap er niks van:@:@

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...