Ewoud Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Jongens ik heb een echte eastern egg gevonde in back o beyond. Der is daar een rost met de vorm van een apen hooft. Lijkt ook wel op een neushoorn met een klein hoorntje Bewerkt: 1 december 2004 door ewoud
Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Duurt het zolang voor die foto's? Ik ga al maar eens in Back o beyond kijken Edit Ik ben in back o beyond gaan kijken maar vind er geen rots die op een apenkop lijkt, ik heb alleen spookauto's gevonden. Bewerkt: 1 december 2004 door Lennert
Ewoud Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ik moet iets van 40 oude fotos verwijdere heb er nu 80 opstaan
BrokenTable Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Kun je niet ff een kaartje uploaden waar het is?
Ewoud Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Hij staat er \computer crast moet ze weer exportere/ Bewerkt: 1 december 2004 door ewoud
Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Jongens ik heb een echte eastern egg gevonde in back o beyond.Der is daar een rost met de vorm van een apen hooft. Lijkt ook wel op een neushoorn met een klein hoorntje Waar zie je nu die apenkop in? De hele rots of in de rots? Ik eigenlijk allebei
Ewoud Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) Ik zal er effe een lijntje omheen trekke Bewerkt: 1 december 2004 door ewoud
BrokenTable Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik zie er een appeltaart in ... of ... een kikker ... Kun je aangeven waar hij zit, misschien als ik hem ingame zie dat ik er mee van kan maken.
Ewoud Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ga op de rechter hoefijzer staan en kijk dan naar die grote rots
fructis_5tyL3! Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 best vet B) zijn er nog meer rotsen, mischien hebben die ook vormen!
CJ-SA Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 hmm lijkt me niet echt een rots die R* expres in de vorm van een aap heeft gemaakt , meer gewoon toeval ofzo , ik zie er teminste niet veel in
GTA 0wn3r Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ben ik nou toe aan een nieuwe bril of lijkt dat maar zo :blink: ik zie hier echt geen apenkop in 'k zal wel gek worden van verkoudheid.. :rolleyes:
Ewoud Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik heb vanmiddag een nieuwe bril gekocht nu zit ik effe zonder misschien zie ik raar mar zie er echt een aap in
GTA 0wn3r Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik heb vanmiddag een nieuwe bril gekocht nu zit ik effe zonder misschien zie ik raar mar zie er echt een aap in Dat mag Maar ik zie hem er niet in Wat voor apen soort? Als ik moet kiezen vind ik et een rot -s- aap B)
BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Ik heb vanmiddag een nieuwe bril gekocht nu zit ik effe zonder misschien zie ik raar mar zie er echt een aap in Dat mag Maar ik zie hem er niet in Wat voor apen soort? Als ik moet kiezen vind ik et een rot -s- aap B) wat ik er een beetje inzie is idd. het profiel van een gorilla. Maar of dit toeval is of echt bedoeld...
Recommended Posts