STASKO Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik heb wel een rots ontdekt die een paar stippen bevatte namelijk twee voor de ogen en een voor de neus en of mond
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Broken table Zwijg me over taarten ! Anders krijg ik er weer zin in!
Tupac A. Shakur Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Broken table Zwijg me over taarten !Anders krijg ik er weer zin in! sorry hoor :-Bloodstorm-: maar wat heeft taart met dit onderwerp te maken??? :blink: blijf ontopic ONTOPIC:de rots heeft wat weg van een hoofd van een gorilla(dat zegt mijn fantasie) ik denk dat deze rots gewoon een rots moet blijven dus geen aap,taart of easter egg.
STASKO Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Trouwens voor deze easterr egg ( zogenaamde ) moet je wel veel fantasie hebben voordat je er een apenkop in ziet, aleen heb ik zelf wel een rots gevonden die op een gezicht leek aleen heb ik jammer genoeg de lokatie niet opgeschtrven,,jammer jammer jammer.
MrSelected Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Ik zie er dus geen aap in, wel goed dat je er een foto en moeite in hebt gestopt
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Dit is al een oud topic en gaat nu weer verder rusten na wreed verstoord te zijn.
Recommended Posts