Sseb Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 hey ik heb ergens last van ik weet niet wat het is ik krijg het altijd als ik op het internet ga er komt dit te staan of het komt wat later Microsoft Visual c++ runtime library program: C: \ WINDOWS\ explorer.EXE A buffer overrun has been detected which has crrupted the programs internal state. the program cannont safely continue execution and must be terminated plz help me Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Er is iets fout met je explorer.exe. Wat ze bij jou zeggen is dat er een fout in de code van het bestand zit waardoor dit programma niet meer veilig kan werken, dus moet het afgesloten worden. Wat je er aan kunt doen: Laat dit over aan iemand die er écht verstand van heeft, als je hier mee klooit heb je het risico dat je pc kapot gaat. Bewerkt: 15 april 2007 door blokcement Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik weet niet of dit gaat werken, maar je kunt de Windows CD er opneiwu instoppen en repareren doen. Reageren
Sseb Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Er is iets fout met je explorer.exe. Wat ze bij jou zeggen is dat er een fout in de code van het bestand zit waardoor dit programma niet meer veilig kan werken, dus moet het afgesloten worden. Wat je er aan kunt doen: Laat dit over aan iemand die er écht verstand van heeft, als je hier mee klooit heb je het risico dat je pc kapot gaat. ik zit al op een heel goed forum Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Nog steeds is dat niet veilig. Je zult hier weinig opgeleide (opgeleid om computers te repareren) mensen zien. Ga naar een winkel waar ze weten wat je moet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.