profile Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Word jij soms ook zo zenuwachtig als je een game niet echt goed kan spelen. Of je vast zit bij een missie ofzo. Ikke SOMS. Soms wel soms niet en jullie Reageren
Eros Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Als ik niet verder kan dan stop ik gewoon even met spelen en probeer ik een paar uur later of volgende dag nog één keer. Zenuwachtig worden voor een spel heeft toch geen nut. En het gaat je ook niet helpen met toch die ene missie te halen. Reageren
SWYV Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 na een scheldzin dan gaat het altijd lukken !!! dus word ik niet zo erg zenuwachtig ^^ Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Ja, ik kom boos daarom heb ik eens me gba kapotgesmeten. gevolg scherm in scherven. Maare dat is 3 jaar geleden. NU kan ik er mee lachen dat ik verlies. Bewerkt: 15 april 2007 door sevaboy Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Vroeger werd ik altijd ambetant als een missie van GTA mij maar niet lukte! Maar nu, is dat niet erg meer, dan leg ik het gewoon een tijdje neer, en achteraf lukt het mij met gemak! Reageren
xgaming Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik heb het alleen met Battlefield 2. Speel het pas 3 weken en ben wel Korporaal. Dan meld je je dus aan voor bevelhebber en dan ben ik wel is zenuwachtig Eigenlijk nergens voor nodig.... Denk dat het komt omdat je een 'grote' verantwoording op je schouders hebt. Reageren
thug Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik kwam vroeger mega vies als het niet lukte maar dat is ondertussen 3 jaar geleden het helpt toch niet ik stop gwn een paar dagen mee dat spel en probeer ik het opnieuw dan lukt dat meestal Reageren
bril_idioot Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik wordt altijd heel gevaarlijk als een spel niet lukt, maar dat komt meestal omdat er iemand naast je komt staan die (na de 20ste mislukking) heel nonchalant zegt: Lukt het niet? Dan krijg ik wel eens neigingen om iemand naar de strot te vliegen xD Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Als het niezt lukt zit ik soms te vloeken,dan stop ik ,en dan begin ik weer,als dat niet gaat,duw ik me kop in het bad(met water) @ sevaboy : lol heb ik ook gedaan met me gba sp (op lego star wars) Bewerkt: 29 april 2007 door Dastard Reageren
bril_idioot Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Als het niezt lukt zit ik soms te vloeken,dan stop ik ,en dan begin ik weer,als dat niet gaat,duw ik me kop in het bad(met water)@ sevaboy : lol heb ik ook gedaan met me gba sp (op lego star wars) Alsof jezelf verzuipen zin heeft Bewerkt: 29 april 2007 door bril_idioot Reageren
Biocount Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 kheb dit soms wel bij spellen ja bij gta sa had ik dit bij 2 plekken bij life is a bitch met dat strand dansen op de ps2 hebje namelijk meer punten nodig om hem tehalen maar na heel lang is het me gelukt en nu zit ik vast bij die opdracht van zero datje moet model vliegen (op de pc hebje 50% meer brandstof dan op de ps2) op de laptop is het me wel gelukt in 1x terwijl de ps2 besturing makkelijker is lol daar word ik wel geirryteerd door en als een opdracht me bijna lukt die moeilijk is dan word ik wel zenuwachtig Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Als het niezt lukt zit ik soms te vloeken,dan stop ik ,en dan begin ik weer,als dat niet gaat,duw ik me kop in het bad(met water)@ sevaboy : lol heb ik ook gedaan met me gba sp (op lego star wars) Alsof jezelf verzuipen zin heeft Lol,nee ik stop mijn kop effe in het water en haal me kop terug uit water! Reageren
White Gold Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik wel, vooral als ik iets niet haal heel erg lang en dan opeens verder kom. Dan begin ik te shaken... Eigenlijk best wel , maar dat geeft zo'n goed gevoel. Vooral bij races heb ik dat, dan stuur ik alle kanten op.. en dan verlies je . Reageren
michaelfivez Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik heb dat vaak. Bij fall of man wilde het maar niet lukken en smeet ik mijn kastje van ps3 uit het raam en gooide een pijltje van vogel pik net naast de tv (gelukkig er niet op ). Ik heb aaltijd pijltjes klaarstaan om mijn woede af te reageren Reageren
Big Playahh Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik bij gta sa dan zit ik op mijn xbox controler te rammen die xbox controler is best sterk hij is nog niet kapot goed werk microsoft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.